آرشیو سه‌شنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۲۴۳۹
صنعت و معدن
۳

اخبار کوتاه

* وزارت صنعت، معدن و تجارت: اگر ساختار جدید اجازه داد معاونت کسب وکار ایجاد خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان مطلب بالااظهار کرد: «اگر ساختار اجازه نداد، این کار در سطح قائم مقامی صورت خواهد گرفت.»

* دبیر کانون انجمن های صنایع غذایی ایران از احتمال رکود در صنایع غذایی با ادامه کنترل دستوری قیمت ها خبر می دهد. به گزارش «فارس»، «ابوالحسن خلیلی» معتقد است: «افزایش قیمت مواد اولیه وارداتی، افزایش هزینه های داخلی در اثر هدفمندی یارانه ها و کنترل قیمت مواد غذایی در داخل می تواند، زمینه رکود تولید در صنایع غذایی را فراهم کند.»

* 100 هزار کنتور هوشمند گاز تا پایان سال نصب می شود. مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز با اعلام این خبر به «فارس» اعلام کرد: «این طرح به صورت پایلوت انجام خواهد شد.»

* 25 هزار مشترک تهرانی و البرزی قبض قرمز گرفتند. به گزارش «ایسنا»، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران می گوید: «این تعداد تنها یک درصد مشترکان گاز استان تهران هستند.»

* دبیر انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی از مشکلات 15 شرکت طرف قرارداد با شرکت «صدرا»خبر می دهد. «محمدرضا پویشمن» به «فارس» گفت: «همین مساله باعث شده بسیاری از شرکت ها در حال حاضر با مشکلات جدی روبه رو شوند.»

* عزل 18 مشاور وزیر سابق صنایع و معادن، طی نامه ای از سوی معاون منابع انسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، واکنش برخی از این مشاوران را در بر داشته است.به گزارش «فارس»، در نامه ای از سوی معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت به 18 مشاور «علی اکبر محرابیان»، وزیر سابق صنایع و معادن، این مشاوران از کار خود برکنار شدند.