آرشیو دوشنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۳۲۱۴
حوادث
۱۹

3 روز بی هوشی نتیجه یک لحظه اعتماد

سارق حرفه ای که با تعارف نوشیدنی مسموم مردم را بی هوش می کرد دستگیر شد به چندین فقره سرقت به این شیوه اعتراف کرد.

به گزارش «جام جم»، رسیدگی به پرونده هنگامی آغاز شد که کارگران فضای سبز شهرداری در بلوارکشاورز با ظنین شدن به مردی که از 2 روز پیش در فضای سبز این محل به خواب رفته بود، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کردند. با حضور ماموران در محل مشخص شد این فرد از 2 روز پیش بی هوش در این محل رها شده است. با انتقال فرد مسموم به بیمارستان، وی روز سوم به هوش آمد و گفت: مسافر شهرستانی هستم که پس از اعتماد به فردی که خود را کارمند اداره ای معرفی می کرد که من نیز برای انجام کار اداری قصد حضور در این اداره را داشتم پس از تعارف چای بی هوش شده و حالابه خود آمده ام.

وی افزود: فرد شیاد پس از این اقدام مجرمانه پول و مدارکم را سرقت کرده است.

با تشکیل پرونده ای در این ارتباط پرونده برای پیگیری و تحقیقات به پلیس آگاهی ارسال شد.

در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، چندی بعد مرد مالباخته هنگام بازگشت به شهرستان در ترمینال غرب به طور اتفاقی مرد شیادی که او را بی هوش کرده بود، دید و موضوع را به ماموران کلانتری 209 اطلاع داد. با راهنمایی وی متهم دستگیر و در بازرسی از وسایل وی یک فلاکس چای آلوده به مواد بی هوشی کشف شد.

با تحویل متهم به پایگاه پنجم پلیس آگاهی، معلوم شداسناد و مدارک هویتی فرد شیاد مربوط به مالباخته دیگری است که او نیز بی هوش شده است.با شناسایی صاحب مدارک معلوم شد اموال چندین نفر دیگر که به این شیوه سرقت شده است، سرهنگ اسدی رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی از مردم خواست چنانچه اموال آنها با تعارف چای از سوی مردی میانسال سرقت شده است برای شناسایی وی به پلیس آگاهی مراجعه کنند.