آرشیو سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۴۵
اخبار کشور
۳

در حاشیه سفر

¤ سخنرانی رئیس جمهور نزدیک به 13دقیقه طول کشید که حدود 2 دقیقه از آن به علت قطع برنامه صدا و سیمای مرکز لرستان پخش نشد.

¤ تعداد زیادی از مراجعان در حالی که نامه به دست داشتند تقاضای گفت وگو با رئیس جمهور را کردند که دکتر احمدی نژاد گفت نامه ها را بدهید آقای وزیر پیگیری می کند.

¤ رئیس جمهور و همراهان وی با پنج فروند بالگرد در بخش درب آستانه امام زاده خالدبن علی به زمین نشستند و عملیات اجرایی 3 پروژه راه و راه آهن نیز در همین منطقه با انجام چند انفجار آغاز شد.

¤ رئیس جمهور در پاسخ به تقاضای چند نفر از حاضران که با صدای بلند خواسته هایشان را در مورد مشکلات ناشی از عدم تامین سوخت و تکمیل خسارت های ناشی از زلزله سه سال قبل مطرح کردند، گفت: بحث گاز و زلزله را پیگیری می کنیم و خوشحال می شویم برای نوه و نتیجه هایتان خانه بسازیم و از این کار ناراحت نمی شویم.

¤ به علت فشردگی برنامه سفر، فرصت ذبح یک راس گوسفند که به محل آغاز عملیات پروژه ها آورده بودند فراهم نشد و این حیوان حیات دوباره یافت.

¤ هنگامی که رئیس جمهور گفت ما آرزو داریم در آینده نزدیک لرستان عزیز را در بالاترین تراز آبادانی و پیشرفت ببینیم، چند تن از حاضران گفتند: ریش و قیچی دست خودتان است، بودجه و امکانات کافی بدهید، شدنی است!

¤ چند کارشناس گفتند: عبور آزادراه خرم آباد- اراک در حالی که از محور شازند حدود 75 کیلومتر کاهش می یابد معلوم نیست به چه علت مسیر آن را تغییر داده اند که از مزیت کوتاه شدن فاصله که مزایای فراوانی از جمله کاهش سوخت، وقت و استهلاک و... را به دنبال دارد ساقط شده است.

¤ تعدادی از اهالی روستاها گفتند: گاز نداریم و نفت را با قیمت گران می خریم که پول یارانه ها کفاف اندکی از هزینه تامین نفت را هم نمی کند.