آرشیو سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۴۵
اخبار کشور
۳

بهمن ماه برگزار می شود

همایش نظریه بیداری اسلامی در اندیشه سیاسی حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب

همایش نظریه بیداری اسلامی در اندیشه سیاسی حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بهمن ماه سال جاری با حضور اندیشمندان و صاحب نظران حوزوی و دانشگاهی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، این همایش به همت موسسه فرهنگی پژوهشی انقلاب اسلامی و با هدف ارائه تحلیل علمی و تبیین عمیق از بیداری اسلامی در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

«موسی نجفی» دبیر علمی این همایش با تاکید بر ضرورت بررسی علمی و آکادمیک بیداری اسلامی گفت: واقعیت این است که اغلب تلاش هایی که تاکنون در زمینه بیداری اسلامی صورت گرفته، مانند برگزاری همایش ها عمدتا رویکردهایی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در عرصه بین المللی را دنبال می کرده که در جای خود لازم بوده است اما این همایش بنا دارد تا ضمن توجه به رویکردهای فوق با استفاده از ظرفیت محققین حوزه و دانشگاه و فضلاو اساتید صاحب نظر، نگاهی علمی و آکادمیک و عمیق به بیداری اسلامی بیندازد.

نجفی تصریح کرد که علاقه مندان تا پایان آبان ماه برای ارسال چکیده و تا پانزدهم دی ماه برای ارسال متن کامل مقالات و آثار مکتوب خود به دبیرخانه این همایش به نشانی تهران، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان دانشگاه جنوبی، کوچه عطارد، پلاک 7، فرصت دارند.