آرشیو سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۴۵
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

معدوم سازی مواد مخدر

بابل-خبرنگار کیهان: با حضور مسئولین محلی در ستاد نیروی انتظامی بابل 265 کیلو مواد مخدر شامل تریاک، کراک، شیشه و به آتش کشیده شد.

سرهنگ علی رستمی فرمانده نیروی انتظامی بابل گفت این مقدار کشفیات حاصل زحمات شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی بابل است که جای تقدیر دارد.

کلاهبرداری تحت پوشش ثبت نام حج

ایسنا: رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی دریافت اخبار و گزارشات مختلف، ماموران پلیس متوجه شدند فردی مسن با ظاهری آراسته، نزد کسبه بازار و شهروندان مراجعه و با ارائه کارت شناسایی جعلی موسسه خیریه مدرسه ساز و توسل به روش های متقلبانه، اقدام به کلاهبرداری و اخذ ودیعه برای ثبت نام حج عمره کرده است.

سرهنگ عطار افزود: با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار متهم دستگیر شد و به کلاهبردای 72 میلیون ریالی از مالباختگان اعتراف کرد که با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

کشف 73 هزار لیتر گازوئیل

دزفول-ایرنا: معاون فرمانداری شوش از کشف و ضبط 73 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

«غلامعلی مجدیان» در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالاو ارز شوش، گفت: این مقدار مواد سوختی طی یک ماه گذشته با تلاش ماموران انتظامی کشف شده است.

وی گفت: در این مدت 11 هزار نخ سیگار، 250 کیسه کود شیمیایی قاچاق و 12 هزار عدد قرص نیروزا نیز در شهرستان شوش کشف شده است.