آرشیو سه‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۵۷
شهرستان ها
۱۱

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان: نگاه اقتصادی به ظرفیت های مازندران صورت نگرفته است

ساری -خبرنگارکیهان:

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران گفت: هنوز نگاه اقتصادی به ظرفیت های بکراستان درحوزه های مختلف صورت نگرفته است.

علی بابایی کارنامی به کیهان گفت: هدف اصلی سازمان همیاری شهرداری های مازندران، پشتیبانی شهرداری های استان برای رسیدن به اهداف اجتماعی، اقتصادی و آموزشی است.

وی با اشاره به اینکه تعداد 52 شهرداری موجود در مازندران سهامدار سازمان همیاری های استان هستند؛ افزود: مدیرانی با نگاه های متفاوت درشهرداری ها آمدند و زحمات بسیاری متحمل شده اند؛ ولی متاسفانه واقعیت این است که هنوز ظرفیت های مازندران را به خوبی نشناخته ایم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران با بیان اینکه نگاه اقتصادی هنوز به مفهوم واقعی درمازندران مورد مطالعه قرارنگرفته است؛ اظهار داشت: برخی ها مازندران را با کشور هلند مقایسه می کنند درحالی که مدیریت کلان اقتصادی و هولدینگ به مقوله توسعه ندارند.

عضو شورای عالی اشتغال کشور با اشاره به اینکه نگاه شهرداران استان به توسعه شهری بایدبه روز و متوازن باشد، افزود: 330 هزار کارگر بیمه شده رسمی درمازندران وجود دارد و خود را بالاترین نماینده کارگری استان می دانم.بابایی کارنامی با اشاره به اینکه زباله به عنوان معضل عمده مازندران مطرح است اظهار داشت: در صورتی که مدیریت پسماند با فناوری جدید در استان اعمال شود، حدود دو سال آینده معضل زباله در مازندران وجود نخواهد داشت.