آرشیو چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰، شماره ۴۹۲۴
فرهنگ و هنر
۲۷

علیرضا امینی و اکران هشتمین فیلم

هشتمین فیلم علیرضا امینی با عنوان «انتهای خیابان هشتم» در جدول اکران قرار گرفت و تا دوماه دیگر روی پرده سینماها می رود.

به گزارش امینی که سال گذشته فیلم «هفت دقیقه پائیز» را روی پرده داشت نیمه اول امسال را استراحت کرد و در اواخر تابستان سریال «سقوط آزاد» را جلوی دوربین برد که بلافاصله در هفته نیروی انتظامی (مهرماه) روی آنتن رفت. این کارگردان جوان در روزهای اخیر سرگرم پیش تولید فیلم نهم با عنوان «بلوک9، خروجی2» است که همچون دو فیلم اخیرش فضایی اجتماعی و شهری دارد.

امینی در نخستین آثار خود به فضاهای بکر و روستایی بیشتر توجه داشت. از جمله آثار او می توان به «نامه های باد»، «کنار رودخانه»، «دانه های ریز برف»، «زمان می ایستد» و... اشاره کرد.

الهام پاوه نژاد گویندگی می کند

الهام پاوه نژاد بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت های هنری خود را در تئاتر پی می گیرد.

وی در این باره به گفت: اجرای نمایش تراس به کارگردانی محمدرضا خاکی در سالن اصلی تئاتر شهر شروع می شود که من هم در آن بازی دارم. پاوه نژاد که اخیرا فیلم سینمایی زندگی با چشمان بسته کار رسول صدرعاملی را روی پرده داشت درباره کارهای سینمایی اش گفت: در فیلم انیمیشن قبل سیمرغ کار وحید نصیریان گویندگی کردم که مشخص نیست چه زمانی اکران می شود. همچنین در تله فیلم بچه تهرون کار کامبوزیا پرتوی هم بازی کردم که در جشنواره کودک شرکت دارد. وی افزود: در حال حاضر تئاتر بیشتر وقتم را گرفته و باعث شده کمتر در عرصه تصویر کار کنم.