آرشیو پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۰، شماره ۳۲۹۰
حوادث
۱۹

کشف جسد کودک گمشده در خیابان

در پی گم شدن پسر 6 ساله هشتگردی، جسد وی در یکی از محله های شهر پیدا و جستجوی کارآگاهان جنایی برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد.

به گزارش «جام جم»، رسیدگی به این پرونده نیمه دوم آبان امسال در پی شکایت مردی مبنی بر گم شدن پسر 6 ساله اش در دستور کار ماموران اداره آگاهی شهرستان هشتگرد قرار گرفت.

شاکی به پلیس گفت: پسرم برای خرید خوراکی از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. تلاش ما هم برای پیدا کردن او نتیجه ای نداشت. همسایه ها نیز از او اطلاعی نداشتند.

در پی این شکایت، جستجوها برای پیدا کردن پسر گمشده آغاز شد.

در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد، کسی با خانواده شاکی در رابطه با ربودن فرزندشان و درخواست پول برای آزادی او تماس نگرفته است و احتمال این که او ربوده شده باشد، وجود ندارد.

یافتن جسد کودک گمشده

تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا این که اوایل همین هفته فردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان هشتگرد تماس گرفت و گفت، جسد پسری خردسال را در خیابان پیدا کرده است.

ماموران عازم محل کشف جسد شدند و مشخص شد او در مکان دیگری به قتل رسیده و جسدش به این مکان انتقال یافته است.

به این ترتیب، جسد پسر خردسال به پزشکی قانونی منتقل شد.

ماموران که احتمال می دادند جسد پیدا شده متعلق به پسر گمشده باشد، از خانواده او خواستند به پزشکی قانونی مراجعه کنند که آنها با حضور در پزشکی قانونی، پس از مشاهده جسد، هویت او را تایید کردند.

در مرحله بعدی تحقیقات از خانواده کودک، معلوم شد آنها با کسی اختلاف نداشته اند و نمی دانند چه کسی و با چه انگیزه ای کودکشان را ربوده و کشته است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات ویژه کارآگاهان جنایی برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.