آرشیو یکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۹۳
شهرستان ها
۱۱

کوتاه از ورزش شهرستان ها

استقبال از زن ورزشکار

بابل- خبرنگار کیهان: مراسم استقبال از سوسن حاجی پور دارنده مدال طلای مسابقات انتخاباتی لندن در بابل و با حضور شهردار این شهر برگزار شد.

نونهالان شازند دویدند

اراک- خبرنگار کیهان: مسابقات دوصحرانوردی شازند در دو گروه سنی نونهالان و نوجوانان به مسافت 3کیلومتر و 5کیلومتر برگزار شد. در این دوره از مسابقات در رده سنی نونهالان، امیرحسین لشنی، علی میرزایی و حسن شمسی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.در رده سنی نوجوانان هم، اسماعیل مرادی، مجید شعبانی و محمد عزیزی، به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

جدال 50 جودوکار

مسابقات جودو انتخابی استان مرکزی، در رده سنی نوجوانان باهدف شناخت نفرات برتر در اراک برگزار شد.در این مسابقات که 50 جودوکار شرکت داشتند، مهدی شریفی، سعید احمدی، شهریار پیله ور، علیرضا عیوضی، محسن ابراهیمی، سبحان عیاری و پیمان نیکوطلعت به ترتیب در اوزان 46-50-، 60، 66-، 73-، 81- و 81+کیلوگرم عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

انتقال تیم فوتبال به بخش خصوصی

گرگان- خبرنگار کیهان: تیم فوتبال صنایع اتکاء گلستان به بخش خصوصی واگذار شد. در مراسمی سند انتقال این باشگاه که به امضای استاندار استان گلستان، مجمع نمایندگان استان در مجلس و دیگر مسئولان مربوطه رسیده بود به صاحب امتیاز جدید تیم واگذار شد.