آرشیو یکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۹۳
حوادث
۱۵

دستگیری یکی از اراذل شهرک کاروان

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از اراذل و اوباش منطقه شهرک کاروان با شکایت یکی از ساکنان این منطقه خبر داد.

به گزارش ایسنا سرهنگ علیرضا محرابی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چند روز پیش یکی از شهروندان ساکن شهرک کاروان با مراجعه به ماموران کلانتری منطقه گزارشی از یک درگیری و مزاحمت از سوی یکی از اراذل و اوباش منطقه ارائه داد که به دنبال آن ماموران کلانتری برای دستگیری متهم به منطقه مراجعه کردند اما این فرد از محل گریخته بود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران با بیان این که با توجه به حساسیت موضوع پرونده برای بررسی بیشتر به پایگاه ششم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: از شاکی دعوت شد تا در مورد موضوع توضیحاتی را به ماموران پلیس امنیت عمومی ارائه دهد و شاکی که «س» نام داشت در توضیح ماجرا گفت، هنگام تردد در خیابان با خودرو بر سر جای پارک با متهم درگیر شده که متهم با چاقو به وی حمله ور شده اقدام به ضرب و جرح وی و شکستن شیشه های خودروی او کرده است.

محرابی ادامه داد: پس از شنیدن اظهارات شاکی، اقدامات برای دستگیری متهم آغاز شد که در آن متهم با هویت «ش» شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی محل اختفای وی محاصره و بازداشت شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان این که متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده است، گفت: با اعترافات صریح متهم و تحقیقات پیرامون جرایم پیشین وی مشخص شد که این فرد در پرونده خود جرایمی چون درگیری، زورگیری، شرارت، نزاع و ایجاد رعب و وحشت عمومی نیز داشته است که بر همین اساس وی برای سیر مراحل قضایی راهی دادسرا شد.