آرشیو چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰، شماره ۳۳۰۵
حوادث
۱۹

گرفتار شدن سارق در میان نرده های ساختمان

دزد حرفه ای در جریان سرقت از خانه ای در شمال غرب تهران، میان نرده های ساختمان گرفتار و از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، چند روز پیش فردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و اطلاع داد مردی در حال سرقت از خانه همسایه اش است.

ماموران با عزیمت به محل در شمال غرب تهران، با مشاهده مرد سارق که در میان نرده ها گرفتار شده بود، او را بیرون آورده و به مرکز پلیس انتقال دادند.

در بررسی سوابق کیفری متهم معلوم شد او بارها به اتهام سرقت از منازل در تهران دستگیر و زندانی شده است.

متهم در بازجویی به پلیس گفت: از 3 ماه پیش که از زندان آزاد شدم، با همدستی یکی از دوستانم سرقت هایمان را از سر گرفتیم؛ به این ترتیب که با شناسایی خانه ها در محله های شرق تهران، شبانه در ورودی را تخریب و پول، طلا، چک و اموال قیمتی را سرقت می کردیم.

متهم با اشاره به سریالی بودن سرقت هایشان افزود: با افزایش سرقت هایمان در این محل ها، تصمیم گرفتیم از خانه های شمال غرب تهران نیز سرقت کنیم. سرقت های سریالی مان ادامه داشت تا این که دستگیر شدم؛ اما همدستم که در خیابان کشیک می داد، پیش از حضور ماموران فرار کرد. بنابراین گزارش، دزد حرفه ای پس از اعتراف به سرقت های سریالی منازل با همدستی دیگر متهم فراری، با قرار قانونی از سوی بازپرس غلامی، رئیس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 2 تهران روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از این متهم ادامه دارد.