آرشیو یکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰، شماره ۲۰۱۰۵
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

قعرنشینان لیگ والیبال در بندر به میدان می روند

نبرد تیم های پر مهره در آمل

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران امروز با انجام 7 مسابقه برگزار خواهد شد که درحساس ترین بازی تیمهای کاله و گیتی پسند در آمل به مصاف یکدیگر می روند.

مسابقات والیبال لیگ برتر مردان باشگاه های ایران امروز با برگزاری 7 دیدار در هفت شهر پیگیری می شود و در مهم ترین دیدار کاله مازندران به مصاف گیتی پسند اصفهان می رود. کاله آمل که هفته گذشته نخستین شکست خود را برابر باریج اسانس تجربه کرد باید به مصاف تیمی برود که با تغییر سرمربی خود هفته گذشته توانست پیروزی با ارزشی را کسب کند. شاگردان بهروز عطایی که با شکست هفته گذشته یک پله سقوط کردند مقابل گیتی پسند صف آرایی خواهند کرد که با 16 امتیاز در رده پنجم قرار دارد. جدال این دو تیم که تقریبا بیش از نیمی از تیم ملی را تشکیل می دهند در آمل و مقابل تماشاگران مازندرانی بسیار دیدنی خواهد بود و نتیجه آن هم برای هر دو تیم بسیار مهم است.

پیکان هم که در هفته گذشته در تهران مغلوب سایپا شده بود، این هفته هم باید در تهران برابر شهرداری ارومیه قرار بگیرد. شهرداری ارومیه با برتری برای پیشگامان کویریزد در هفته گذشته توانست بالاتر از کاله و در مکان دوم قرار بگیرد تا نشان دهد تیم دست و پا بسته ای نیست و می تواند در تهران هم برابر خودروسازان مشکل ساز شود. شاگردان پیمان اکبری در هفته گذشته اصلادر حد انتظار نبودند و با حسب 3 بر صفر بازی را حریف قدیمی خود، سایپا واگذار کردند تا با 21 امتیاز در مکان چهارم قرار بگیرند. کرمان بحران زده و قعرنشین هم باید به بندرعباس سفر کند تا مقابل مناطق نفت خیز جنوب قرار بگیرد. برنامه بازی های هفته یازدهم به این شرح است:

¤ پیکان تهران - شهرداری ارومیه

¤ شهرداری تبریز - سایپا البرز

¤ پیشگامان کویر یزد - گسترش فناوری نوین کشاورز

¤ آلومینیوم المهدی بندرعباس - هاوش گنبد

¤ مناطق نفت خیز جنوب - کرمان

¤ کاله مازندران - گیتی پسند اصفهان

¤ میزان خراسان رضوی - باریج اسانس کاشان