آرشیو سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰، شماره ۱۴۴۴
سیاست
۳

خبر

صلاحیت علی مطهری تغییر کرد

خبرآنلاین: سه نامزدی که ابتدا توسط هیات اجرایی انتخابات تهران ردصلاحیت شده بودند، در فهرست نهایی وزارت کشور، به عنوان نامزدهای تاییدصلاحیت شده به شورای نگهبان ارسال شد. بنابر این گزارش نام علی مطهری، علی عباسپورتهرانی و حمیدرضا کاتوزیان در میان858 نامزدی است که از سوی وزارت کشور برای بررسی صلاحیت نهایی به شورای نگهبان ارسال شده است. پیش از این هیات اجرایی انتخابات تهران، افراد مذکور را به دلیل نداشتن التزام به اسلام یا ولایت فقیه ردصلاحیت کرده بود.

حسین ابراهیمی: جبهه متحدهیچ فهرستی ارایه نکرده است

ایلنا: نماینده بیرجند در مجلس اظهار کرد: اسامی ای که در قالب اعضای جبهه متحد ارایه شده کذب است. حسین ابراهیمی، گفت: اسامی ای که منتشر می شود، صحت ندارد و فقط در حد گمانه زنی است و دوستان بهتر است حدس و گمانه هایشان را تا حد ممکن رسانه ای نکنند چراکه موجب ایجاد فضای ملتهب در کشور می شود که در آستانه انتخابات اصلابه صلاح نیست. ابراهیمی ادامه داد: چندی پیش فهرستی در قالب اعضای جبهه متحد از سوی یکی از اعضای جبهه پایداری منتشر شد که صحت ندارد، چراکه اگر قرار بود اسامی اعلام شود، قطعا از سوی اعضای جبهه متحد اعلام می شد نه از سوی جبهه پایداری، بنابراین اسامی منتشرشده فقط در حد حدس و گمان است.

داریوش قنبری: اصولگرایان تازه به نتایج بحث های اصلاح طلبان رسیده اند

ایلنا: نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث ناظر پای صندوق های رای را اصلاح طلبان مدت ها پیش مطرح کردند اما مورد هجمه قرار گرفتند. داریوش قنبری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این بحث را قبلااصلاح طلبان مطرح می کردند و این جریانی که الان بحث وجود ناظر پای صندوق های رای را راه انداختند همان زمان به اصلاح طلبان هجمه کردند و اصلاح طلبان را متهم کردند که قصد ایجاد شبهه در انتخابات و بر هم زدن فضا را دارند. قنبری گفت: اگر واقعا این حق برای اصولگرایان باید به رسمیت شناخته شود به همان میزان نیز باید برای اصلاح طلبان نیز رسمیت داشته باشد تا اصلاح طلبان هم بتوانند بدون هجمه از این حق استفاده کنند. وی افزود: این طور نباشد که یک طرف برای خودش حقوقی قایل باشد، اما برای رقیبش همان حقوق را حتی در یک دوره ای هم قبول نداشته باشد.