آرشیو دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۲۳۴۷
حادثه
۱۲
روز شمار مسافرت های جاده ای

پژوداران بیشتر توجه کنند

اعتماد| وجود آمار 15 هزارتایی تصادف خودروی پژو در 10 ماه سال 90 در تهران، این ماشین را در صدر اخبار خودروهای تصادفی قرار داده است. مقام بعدی در تصادفات را پراید با 12 هزار مورد به خود اختصاص داده است. این آماری است که سرهنگ گودرزی، معاونت تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی به «اعتماد» می گوید. او درباره دیگر آمار تصادفات گفت: «از ابتدای سال 90، این آمار و اطلاعات درباره پژو و پراید به دست آمده است. سمند و نیسان هم به ترتیب با تعداد دو هزار و 360 و دو هزار و 718 مورد در رتبه های بعدی قرار دارند.» البته تصادفات فقط به این دو، سه مدل ماشین خلاصه نمی شود: اتوبوس، کامیون و تریلی هم در تصادفات نقش مهمی دارند.

اخبار این روزها نشان از آن دارد که همچنان پژوداران در حال تصادف رانندگی هستند.

همچنین معاون عملیات پلیس راه کشور از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده و مرگ دو سرنشین این خودرو خبر داد.

سرهنگ صمد اسفندیاری در گفت وگو با ایسنا، درباره مهم ترین تصادفات شبانه روز اخیر در جاده های کشور به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری، پژو پارس در کیلومتر 35 جاده شاهرود به سبزوار خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر در دم جان باختند و دو نفر دیگر نیز راهی بیمارستان شدند.