آرشیو سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۱۵۵۱
سیاست
۳

الو شرق 88654390

سازمان بازرگانی رسیدگی کند: برخی از صاحبان رستوران ها در مناطقی دور از دید ماموران تعزیرات فعالیت دارند و به هر میزان که دل شان خواست برای غذاها نرخ تعیین می کنند. برای رسیدگی به تخلف یکی از رستوران ها واقع در جاده تهران – کرج با شماره 124 سازمان بازرگانی استان تهران تماس گرفتم. همان روز به نشانی اعلام شده مراجعه کرده و تخلف واحد صنفی محرز و مشخص و مسوول رستوران به دادگاه معرفی شد. ضرورت دارد مسوولان این سازمان برای پیشگیری از اجحاف به مشتریان، به واحدهای صنفی مراجعه کرده و قیمت ها را کنترل و در صورت تخلف با آنان برابر مقررات برخورد کنند.

یک مخاطب از تهران

گلایه از افزایش قیمت نان: خبر افزایش قیمت نان در مطبوعات شوک تازه ای به مردم وارد کرد. آقای رییس جمهور! نه پول نفت می خواهیم نه گرانی. یا به زبان ساده تر از طلاگشتن پشیمان گشته ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید!

یک مخاطب

نسخه درمان معضلات تهران: تهران شهری پرجمعیت، گران و با زرق و برق های بسیار است. مردمان تهران از صبح زود و به اصطلاح خروس خوان خانه را به سوی محل کار ترک می کنند و عده ای هم به دلیل مشکلات اقتصادی و پرداخت بدهی تا پاسی از شب دست از کار نمی کشند تا بلکه بتوانند امورات زندگی خود را به نحوی رتق و فتق کنند. از اینها که بگذریم، متاسفانه سطح درآمد مردم نیز پاسخگوی نیاز آنها نیست و این مساله بیشتر باعث نارضایتی اقشار حقوق بگیر شده است. به راستی آیا نسخه ای برای درمان این معضل های شهری و مشکلات اقتصادی وجود دارد؟

علی اکبر فرقانی از تهران