آرشیو چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۱۲
سیاسی
۲

گزیده اخبار

ابلاغ آئین نامه تشکیل هیات تجدید نظر در تصمیمات شورای رقابت

وزیران عضو کارگروه تصویب آئین نامه های مربوط به قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل وچهارم قانون اساسی به استناد اصل یکصدوسی و هشتم قانون اساسی، آئین نامه نحوه برگزاری اداره جلسات و اخذ تصمیم هیات تجدیدنظر موضوع 64 قانون یاد شده را به تصویب رساندند.

بر اساس این مصوبه، هیات تجدیدنظر از بین صاحبنظران اقتصادی یک نفر را به عنوان رئیس تعیین می کند و ریاست جلسات و امور اجرایی نظیر امضای مکاتبات بر عهده رئیس هیات است.

پیام مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی در سالروز حمله شیمیایی به سردشت

مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی در پیامی به مناسبت 8تیرماه سالروز حمله شیمیایی به شهر سردشت، با صدور پیامی همدردی خود را با شهدا و جانبازان شیمیایی این شهر ابراز داشت.

احمد اوزومجو در پیام خود آورده است: 28 ژوئن، 8 تیرماه روز غم انگیزی برای مردم سردشت است. این روز یادآور قساوتی است که با کاربرد سلاح های شیمیایی علیه مردم این شهر صورت گرفته است.

موافقت هیات وزیران با تشکیل سامانه ملی مقابله با آلودگی های نفتی

هیات وزیران بنا به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و به استناد اصل یکصدوسی و هشتم قانون اساسی و به منظور اجرای تعهدات ناشی از قانون الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی آمادگی، مقابله و همکاری در برابر آلودگی نفتی - مصوب1376- سامانه ملی آمادگی، مقابله و همکاری در برابر آلودگی نفتی در دریا و رودخانه های قابل کشتیرانی را تصویب کرد.