آرشیو چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۲۹
شوک امروز
۲۳
پیگیری شوک

استالونه خواستار پایان دادن به شایعات درباره مرگ پسرش شد

گروه شوک: سیلوستر استالونه بازیگر فیلم های سینمایی معروف به راکی پس از مرگ ناگهانی و ابهام آمیز پسرش، از رسانه ها خواست تا به شایعات و حدس و گمان های مختلف خود درباره مرگ پسرش پایان دهند.

مرگ پسر این ستاره مشهور سینما و بازیگر فیلم های رمبو و راکی آنچنان او را دستخوش ناراحتی و افسردگی کرده که از رسانه ها خواسته به خاطر احترام به او و پسرش دست از گمانه زنی های خود بردارند.

او در مصاحبه مطبوعاتی گفت: هنگامی که یک پدر یا مادر فرزندش را از دست می دهد، درد زیادی را تحمل می کند. بنابراین درخواست من این است که اجازه دهید خاطره خوبی از پسرم برجای بماند. این که حدس هایی راجع به اعتیاد او، خودکشی و... زده می شود بسیار مرا متاثر می کند. عاجزانه التماس می کنم که به حدس و گمان ها پایان دهید.

به گزارش خبرنگاران، کالبدشکافی جسد پسر استالونه انجام شده اما نتایج اداره پزشکی قانونی درباره علت مرگ او حدود 10 هفته دیگر اعلام خواهد شد.

مقامات پلیس هنوز در مورد علت مرگ پسر استالونه ظنین هستند و تاکنون هیچ نشانه ای از قتل در آپارتمان پیدا نشده و حتی پلیس نتوانسته یادداشتی از او بیابد.

جورج براون استاین وکیل سیج استالونه در این باره اعلام کرد که تا به حال هیچ وقت ندیده که سیج از مخدر یا الکل استفاده کند.

این وکیل گفت: آخرین گفت وگوی ما راجع به ازدواجش بوده و او در این مورد با من صحبت کرده بود و در حال برنامه ریزی برای عروسی اش در لاس وگاس بود. ما منتظر نتایج پزشکی قانونی هستیم و به نظر می رسد مرگ او بر اثر یک حادثه وحشتناک یا مرگ طبیعی رخ داده باشد. او آدمی نبوده که خودکشی کند و من و خانواده سیج منتظر نتیجه کالبدشکافی هستیم.