آرشیو چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۲۹
حوادث امروز
۲۴

نجات 4 ساعته دخترک از چنگال گروگانگیران

گروه شوک: دخترک در چنگال گروگانگیران گرفتار شد و ربایندگان هنوز به اسارتگاه نرسیده بودند که در محاصره پلیس افتادند.

ساعت 10 صبح روز 25 تیرماه سال جاری دختربچه 7 ساله ایرانشهری در برابر خانه شان مشغول بازی بود که 2 مرد موتورسوار آشنایی را پیش روی خود دید، مردان موتورسوار سراغ پدرش را گرفتند و هنگامی که دخترک می رفت تا پدرش را صدا کند، ترک نشین به یقه وی چنگ زد و سوار موتورش کرد. چند تن از اهالی کوچه که شاهد این صحنه بودند برای کمک دخترک شیرین زبان شتافتند ولی موتورسواران با سرعت از کوچه گریختند. در ادامه با اطلاع خانواده دختر 7 ساله از ماجرای دزدیده شدن دخترشان، موضوع آدم ربایی به پلیس گزارش شد و دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان جنایی برای ردیابی آدم ربایان به خانه پدر دختر 7 ساله رفتند.

کارآگاهان در تجسس های خود از پدر خانواده دریافتند وی با 3 مرد نیکشهری اختلافات مالی دارد و مشخصات ظاهری آدم ربایان با 2 تن از آنان مطابقت دارد.

بدین ترتیب و با فرضیه اینکه گروگانگیران دخترک را به شهر نیکشهر انتقال می دهند، کارآگاهان برای دستگیری آنان طرح مهار را در ورودی شهر به اجرا گذاشتند و هنگامی که موتورسواران گروگان خود را با چشمانی بسته میان خود گذاشته بودند دستگیر کردند. سرهنگ عطار رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان به شوک گفت: پس از مخابره گروگانگیری، کارآگاهان در سریع ترین زمان ممکن موفق به شناسایی آدم ربایان شدند و در کمتر از 4 ساعت آنان را دستگیر کنند.

وی در ادامه افزود: آدم ربایان که «سعید» و «وحید» نام دارند در اعترافات خود ادعا کردند که برای گرفتن طلب خود از پدر این بچه دست به این کار زده اند.