آرشیو یکشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۱۵۸۹
سیاست
۳

الو شرق 88654390

شرکت مخابرات الغدیر؛ توجه!مشترکان «ای دی اس ال» از مسوولان شرکت مخابرات الغدیر تقاضا دارند به پایین بودن سرعت اینترنت رسیدگی و چنانچه مشکل فنی باعث کند شدن و افت سرعت اینترنت شده است، آن را رفع کنند، اکنون سرعت اینترنت آنقدر کند است که به دایل آپ پهلو می زند.

یک مخاطب

گلایه از کرایه ها:کرایه اتوبوس های پارک سوار شهید محلاتی- میدان هفتم تیر که قبلا225 تومان بود، به یکباره 300 تومان شد. در حالی که بقیه خطوط فقط 25 تومان افزایش قیمت داشت. از مسوولان شورای شهر و شرکت واحد و شهرداری تقاضا داریم کرایه ها را عادلانه تعیین کنند، مشکل اگر تهیه پول خرد است، مسافران حل می کنند!

امیدی از تهران

معدوم سازی موش ها: کمتر جوی و کوچه و خیابانی وجود دارد که موش در آنجا جولان ندهد. از شهرداری می خواهیم که برای معدوم سازی موش ها چاره ای اساسی بیندیشد.

بابک احمدی از تهران

اجحاف به مشتریان رمضان:زولبیا و بامیه، حلیم و آش که در ماه مبارک رمضان مشتریان بیشتری دارد، با قیمت های متفاوت به فروش می رسد. از مسوولان تعزیرات حکومتی تقاضا داریم با نظارت مستمر از اجحاف به مشتریان جلوگیری کنند.

یک مخاطب

تاوان هزینه های فاضلاب چرا به دوش مستاجران:قرارداد اجاره خانه ای که در آن سکونت داریم، رو به اتمام است. صاحبخانه می گوید شرکت آب و فاضلاب برای ساخت فاضلاب از ما پول گرفته است. باید امسال هرماه صدهزار تومان بیشتر از کرایه سال گذشته پرداخت کنید! آیا مستاجران باید تاوان این هزینه ها را بپردازند؟! مگر آنان هنگام انتقال به جایی دیگر، امکانات خانه را با خود می برند؟

علی از تهران

حذف مالیات از کارگران:هرماه از حقوق کارگران به طور ناخواسته مبلغ قابل توجهی به عنوان مالیات کسر می شود. از مسوولان تقاضا داریم ترتیبی اتخاذ کنند تا کارگران از پرداخت هرگونه مالیات معاف شوند.

یک مخاطب

راه بندان:خروجی بزرگراه شهیدحقانی به بزرگراه مدرس هرروز توسط ماموران راهنمایی و رانندگی برای دقایقی بسته می شود که این موضوع بر حجم ترافیک بزرگراه شهیدحقانی افزوده است. با اینکه قبلاهم درباره این موضوع تذکر داده شده بود، مشخص نیست چرا رسیدگی نمی شود؟

هادی سبیانی