آرشیو یکشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۷۰۱
ورزش
۲۴
خبر

سهراب بختیاری زاده: پیشنهاد خوبی نباشد از فوتبال خداحافظی می کنم

کاپیتان 37 ساله پیشین تیم فوتبال صبا گفت: اگر پیشنهاد خوبی نداشته باشم از فوتبال خداحافظی می کنم و برای گرفتن مدرک مربیگری چند سال از این فوتبال دور می شوم.

سهراب بختیاری زاده در خصوص آخرین وضعیت خود تصریح کرد: در حال حاضر به صورت اختصاصی تمرین می کنم تا در صورتی که پیشنهاد مناسبی به دستم برسد از آمادگی دور نباشم. البته از لیگ برتر هیچ پیشنهادی نداشتم. از لیگ دسته یک چند تیم به من پیشنهاد دادند اما نمی خواهم در لیگ دسته اول بازی کنم. وی افزود: البته هنوز مسائل مالی فصل گذشته ام با باشگاه صبا حل نشده است. رفتار باشگاه صبا با من مناسب نبود که البته این مساله در فوتبال ما طبیعی است. امیدوارم مسوولان فوتبال ما با بازیکنان باتجربه بهتر رفتار کنند.

بختیاری زاده یادآور شد: من خودم را برای روزهای بدتر و سخت تر از این آماده کرده بودم. وقتی 33 ساله بودم رباط پای راستم پاره شد ولی گفتم اگر حتی پایم قطع شود باز هم بازی می کنم! بعد از آن مجددا رباط پای چپم پاره شد اما مجددا توانستم به فوتبال برگردم. همه اینها به خاطر این بود که دنبال پول و شهرت نبودم. حالاهم اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم آن را قبول می کنم، در غیراین صورت از فوتبال خداحافظی می کنم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در بخش دیگری از صحبت هایش با انتقاد از فضای حاکم بر فوتبال تاکید کرد: متاسفانه در فوتبال ایران چیزهایی می بینم و می شنوم که دردناک است. خیلی از بازیکنان از مربیان خواهش می کنند تا در تیم های مطرح بازی کنند و حتی حاضرند برای ماندن در این دو تیم پول هم بدهند!