آرشیو سه‌شنبه ۳۱ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۸۸
حوادث
۱۹

شرور مسلح و همدستانش در ایستگاه آخر

متهم سابقه داری که با تشکیل باند به خرید و فروش موادمخدر، شرارت، سرقت و زورگیری مسلحانه از مردم شهرستان جهرم اقدام می کرد و تحت تعقیب پلیس بود، همراه پنج همدستش دستگیر شد.

به گزارش جام جم، چند روز پیش ماموران انتظامی شهرستان جهرم در استان فارس در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اطلاع یافتند یک شرور سابقه دار که از مدتی پیش تحت تعقیب پلیس بوده با تشکیل یک باند جرایمش را از سر گرفته است.با اطلاعات به دست آمده جستجوی ویژه ای برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری این متهم و همدستانش آغاز شد.

محاصره مخفیگاه متهمان

با تحقیقات بعدی پاتوق های احتمالی اعضای این باند زیرنظر گرفته شد تا این که ماموران مطلع شدند متهمان به یکی از ارتفاعات صعب العبور شهرستان جهرم در رفت و آمد هستند.

با به دست آمدن این اطلاعات ماموران انتظامی در قالب چند گروه عملیاتی عازم محل شده و آنجا را محاصره کردند.

در این هنگام متهمان که پی به حضور ماموران برده بودند، قصد داشتند با تیراندازی از مخفیگاه خود فرار کنند که ماموران آنها را غافلگیر و پس از خلع سلاح هر شش متهم را دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه تبهکاران سه قبضه سلاح جنگی و 216 فشنگ کشف و ضبط شد.

اعتراف متهمان

سرکرده باند و پنج همدستش با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و به خرید و فروش موادمخدر، شرارت، زورگیری و سرقت مسلحانه از مردم با سد کردن راه آنها در خیابان های شهر اعتراف کردند.

کلکسیونی از جرایم در پرونده سرکرده باند

سرهنگ ملک زاده فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در این باره به خبرنگار ما گفت: سرکرده باند به اتهام حمل و نگهداری سلاح گرم غیرمجاز، تیراندازی، اخلال در نظم عمومی، سرقت، تهدید به قتل، حمل موادمخدر و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان از سال 89 تحت تعقیب پلیس و مراجع قضایی قرار داشت.

وی افزود: در پی فرار متهم، ماموران جستجوی گسترده ای را برای دستگیری او آغاز کردند تا این که با دستگیری متهم و همدستانش پلیس به فرار دو ساله او و همدستانش پایان داد.

برای متهمان که همگی افراد شرور و سابقه دار هستند، قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.