آرشیو پنجشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۱۱
اخبار کشور
۳

ادامه اعتراض طلاب و دانشجویان نسبت به هتک حرمت به پیامبر اسلام(ص)

اساتید و دانش آموختگان حوزه های علمیه تهران و دانشجویان ضمن محکومیت انتشار فیلم موهن و ضداسلامی، خواستار مجازات عاملان این اقدام شنیع شدند.

اساتید، طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه استان تهران در محکومیت انتشار فیلم موهن آمریکایی - صهیونیستی به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام بیانیه ای صادر کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است؛ ما اساتید و طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه استان تهران ضمن محکومیت شدید این گونه اقدامات خصمانه و غیرمنطقی از دولت آمریکا می خواهیم تا از تمام مسلمانان جهان عذرخواهی رسمی داشته باشند و از سازمان های بین المللی و حقوق بشری به ویژه سازمان ملل متحد، سازمان همکاری های کشورهای اسلامی و سران نم می خواهیم تا اعلام موضع کرده و این اقدامات شنیع را محکوم کنند. عاملان آن را تحت سخت ترین پیگردهای بین المللی قرار دهند تا از تکرار چنین جنایت هایی جلوگیری شود.»

همچنین دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی که در اعتراض به هتک حرمت به پیامبر اعظم در مجتمع پیامبر اعظم(ص) تجمع کرده بودند، پرچم اسرائیل و آمریکا را به آتش کشیدند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی نیز در همین رابطه بیانیه ای صادر و تاکید کرد؛ «انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی ضمن محکوم کردن این اقدام سخیف و مذبوحانه، از مسئولان جمهوری اسلامی ایران بالاخص وزارت امور خارجه می خواهد که با پیگیری این مسئله در عرصه بین الملل اقدامات لازم برای برخورد قاطعانه با چنین رفتارهایی را در دستور کار خود قرار دهند و گزارشی از اقدامات خود را به ملت شریف ایران و تمامی مسلمین جهان ارائه دهند.»