آرشیو شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۱۲
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

با حضور استاندار تهران رزمایش شهدای تخریب چی کشور در ورامین آغاز شد

چهارمین یادواره شهدای تخریب چی و غواص سراسر کشور با حضور استاندار تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، چهارمین یادواره شهدای تخریب چی و غواص سراسر کشور با حضور مرتضی تمدن استاندار تهران و معاون سیاسی- انتظامی استانداری در ورامین آغاز شد.

این یادواره با عنوان یادواره حسین ایرلو فرمانده گروه تخریب لشکر المهدی(عج) و شهدای تخریب چی و غواص کشور در دو بخش همایش و رزمایش اجرا می شود.

این گزارش حاکی است، یادواره شهدای تخریب چی چهارشنبه شب با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مسئولان و مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان ورامین در سالن هفتم تیر قرچک برگزار شد.

همچنین بخش رزمایش یادواره شهدای تخریب چی و غواص سراسر کشور در منطقه اقبالیه شهرستان ورامین پنجشنبه شب آغاز و تا 31شهریور ادامه می یابد.

رزمایش یادواره شهدای تخریب چی کشور با تعبیه شدن بیش از30 میلیارد ریال استحکامات در مساحت پنج هکتار در منطقه اقبالیه شهرستان ورامین برگزار می شود.

اجرای این رزمایش، بازسازی گوشه ای از عملیات بدر است که در آن حسین ایرلو فرمانده گروه تخریب لشکر المهدی(عج) حضور داشت و به درجه رفیع شهادت رسید.

لازم به ذکر است در رزمایش شهرستان ورامین برخلاف رزمایش های گذشته که تجهیزات سنگینی در آن استفاده نمی شد تعداد زیادی تانک، نفربر و بالگرد به کار گرفته شده است تا صحنه های دفاع مقدس در این رزمایش برای نسل جدید قابل لمس تر باشد.