آرشیو دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۳۲
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

تلاش سرپرست فدراسیون کشتی برای بازگشت بنا

سرپرست فدراسیون کشتی در نظر دارد با برگزاری نشست های مختلف با مربیان تیم ملی کشتی فرنگی، ضمن دلجویی از همکاران محمد بنا، زمینه بازگشت وی را نیز به تیم ملی مهیا سازد.

در همین راستا «ایرج اسفندیاری فر» یکی از مربیان تیم ملی کشتی فرنگی که در طول برگزاری اردوهای آماده سازی و بازیهای المپیک 2012 لندن همواره در کنار محمد بنا بود، صبح دیروز به فدراسیون کشتی رفت تا ضمن نشستی ویژه با حجت الله خطیب، زمینه بازگشت محمد بنا را فراهم آورد.گویا یکی از دلایل عدم بازگشت محمد بنا و اظهار گله مندی او از وضعیت کنونی کشتی، میزان پاداش های عجیب و دور از ذهن به مربیان تیم ملی بود که محمد بنا و همکارانش شدیدا به این موضوع اعتراض داشتند.

چندی پیش مسئولان وزارت ورزش با اهدای 20 سکه به مربیان المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از آنان تجلیل کردند. این در حالی بود که پاداش مربیان اعزامی به بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو با توجه به اهمیت کمتر این پیکارها نسبت به المپیک 2012 لندن در حدود 60 سکه بود! به هر حال حجت الله خطیب در نظر دارد تا با کسب رضایت مربیان و همکاران محمد بنا، از آقای خاص کشتی ایران دلجویی کرده و همچنان به بازگشت او امیدوار باشد. محمد بنا چندی پیش بعد از دریافت نشان درجه یک شجاعت از دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان، صراحتا اعلام کرد با فدراسیون کنونی همکاری نخواهد کرد و تا زمانی که شرایط و امکانات مورد نیاز او و همکارانش فراهم نشود به تیم ملی کشتی فرنگی باز نمی گردد.