آرشیو دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۳۲
حوادث
۱۵

آتش سوزی در پاساژ 10طبقه پوشاک

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یکی از واحدهای پاساژی 10طبقه در چهارراه استانبول تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در تشریح جزییات این خبر گفت: وقوع آتش سوزی در یکی از واحدهای طبقه پنجم یک مجتمع تجاری پوشاک 10طبقه در ساعت 30:11به سامانه 125اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه و دو گروه نجات را به همراه نردبام هیدرولیکی و تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در چهارراه استانبول خیابان فردوسی اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که یک انبار 40متری در طبقه پنجم این مجتمع تجاری دچار حریق شده که دود ناشی از آن به طبقات بالایی و واحدهای مجاور نیز سرایت کرد.

وی با بیان اینکه یک گروه از آتش نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز کردند گفت: گروه دیگر نیز عملیات تخلیه دود از پشت بام را به طور همزمان اجرا کردند.

ملکی با بیان اینکه در جریان این حادثه تعدادی از مالکان و مشتریان دچار دودزدگی شدند، گفت: آتش نشانان این افراد را به پشت بام انتقال داده و پس از ایمن سازی محل و تخلیه کامل دود به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

گفتنی است علت و میزان خسارت ناشی از این حادثه مشخص نیست و کارشناسان مشغول بررسی علت این حادثه هستند.