آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱، شماره ۵۲۰۷
داخلی
۳

طرح نمایندگان مجلس اعیان برای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد

در راستای اصرار عده زیادی از نماینده های تندرو! و مجلس عوام برای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد که یک طرح انحرافی است! ما جمعی از نخبه های مجلس اعیان طرح ماستمالی شده تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را به شرح ذیل آماده کردیم:

1) ما جمعی از نمایندگان دارای حق وتو و صاحب سایت و روزنامه ضمن انتقاد شدید از عملکرد دانشگاه آزاد، مخالفت رسمی خود را با انتصاب سعید مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده و خواستار برکناری چند استاندار هستیم!

2) همون جمع نمایندگان ضمن محکومیت بقیه نمایندگان بی تفاوت به دولت، از مواضع احمدی نژاد در سازمان ملل اعلام انزجار کرده و خواستار عضویت در هیات مدیره چند شرکت شستا هستیم!

3) در راستای تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه آزاد، مبلغ 700 میلیون جهت دستمزد درخواست کرده ایم.

4) هیات داوران ضمن پاک دانستن عملکرد دانشگاه آزاد در 30 سال اخیر، منتقدان دانشگاه آزاد را مشتی اراذل و اوباش و ساندیس خور و یاوه گوی زیاده خواه می داند!

5) در تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد متوجه شدیم که علت اصلی تخلفات دانشگاه آزاد؛ اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه هاست و به همین علت اجرای این طرح را متوقف کرده و وزیر اقتصاد و وزیر کشور و... را بزودی استیضاح می کنیم!

6) برای انجام طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، اقدام به راه اندازی چند فراکسیون در مجلس نموده ایم و جلسات شبانه روزی برای انتخاب رئیس جمهور آینده برگزار می کنیم! بدیهی است که دولت باید پاسخگوی مشکلات مردم مزاحمی باشد که پاشنه دفاتر ما را از جا کنده اند و مانع آرامش ما می شوند!

7) در راستای تحقیق از دانشگاه آزاد اقدام به تصرف یک زمین 3000 متری در شهرک غرب نمودیم!

8) در راستای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، طرح سوال از رئیس جمهور تقدیم هیات رئیسه شد و از زحمات رئیس سابق دانشگاه آزاد بشدت تقدیر و تشکر کردیم!