آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱، شماره ۵۲۰۷
ایران شوک
۲۱

پسربچه مرده در بیمارستان زنده شد

گروه شوک: پزشکان بیمارستانی در شیکاگو با تشخیص مرگ یک پسربچه 8 ساله، گواهی فوت او را صادر کردند تا برای دفن به گورستان انتقال داده شود اما هنگامی که خانواده پسربچه سرگرم تدارک خاکسپاری و تنظیم برنامه ای برای مراسم سوگواری بودند، ناگهان متوجه شدند پسرک چشم هایش را باز کرده و قلبش می تپد.

پدر و مادر این پسر 8 ساله با طرح شکایتی علیه مسئولان بیمارستان در مراجع قضایی گفتند اگر به توصیه پزشکان عمل می کردند پسرشان زنده زنده به خاک سپرده می شد.

پدر این پسربچه به خبرنگاران گفته: پسرمان را که از آسیب های مغزی رنج می برد در بیمارستان بستری کردیم و دکترها گفتند که او مرده است. ما در همان زمان گفتیم چشم های بچه حرکت می کند اما آنها گفتند که چنین اتفاقاتی طبیعی است و گاهی پیش می آید.

ما هم با شنیدن این خبر ناگوار بسیار ناراحت شدیم و هنگامی که برای مراسم تشییع برنامه ریزی می کردیم ناگهان یکی از آشنایان که برای دلداری ما به بیمارستان آمده بود فریاد زد چشم های پسرمان باز است و دارد نفس می کشد.پزشکان بیمارستان مقابل ادعای پدر و مادر این پسر 8 ساله طی بیانیه ای اعلام کردند که پس از ورود کودک به بیمارستان و انجام معاینات پزشکی او حدود 25 دقیقه توقف قلب داشته و مرده بود و اگر دوباره قلبش شروع به کار کرده، اتفاقی نادر و عجیب است.پدر و مادر جیلن 8 ساله، 200هزار دلار درخواست غرامت از مسئولان بیمارستان کرده اند.