آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱، شماره ۵۲۰۷
حوادث امروز
۲۴

مرد همسایه با نقشه شومی، زن جوان را به قتل رساند

گروه شوک: چند روز پس از ناپدید شدن زن 21 ساله ای در اورگان امریکا و کشف جسد او در جنگل های حاشیه شهر، مرد جوان همسایه مجرم شناخته شد و به اتهام قتل پای میز محاکمه قرار گرفت.

این زن جوان به نام ویتنی هیچل اواخر هفته گذشته برای حضور در محل کارش ساعت 6:45 صبح از خانه خارج شد و سوار بر خودروی شخصی اش به سمت محل کارش رفت. در حالی که مسافت خانه تا محل کار این زن بیش از 5 دقیقه نبود و او می بایست در ساعت 7 صبح سرکار حاضر باشد اما با گذشت 3 ساعت خبری از او نبود. شوهر این زن که از غیبت ناگهانی او نگران شده بود بار ها با محل کارش تماس گرفت اما هیچ خبری از همسرش نبود. این مرد هراسان به هر جایی که فکر می کرد زنگ زد اما اثری از همسرش نیافت و این بی اطلاعی سبب شد پلیس را در جریان ماجرا بگذارد. با ورود پلیس به ماجرا و آغاز جست وجوی تخصصی برای یافتن زن ناپدید شده در میانه های روز اتومبیل او در فاصله چند کیلومتری خانه پیدا شد در حالی که شیشه یک طرف این خودرو شکسته شده بود. پلیس با بررسی حساب بانکی این زن در حوالی محل کارش، متوجه شد مقداری پول از این حساب برداشت شده است. این شواهد و عدم پاسخگویی زن جوان به تلفن همراهش، فرضیه یک آدم ربایی و حتی قتل او مطرح شد. جست و جوی تخصصی برای یافتن نشانی از زن گمشده ادامه یافت تا این که پس از چهار روز، در محلی در حاشیه جنگل های حومه شهر جسد این زن پیدا شد.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی آثار انگشت مرموزی روی بدن زن دیده شد که با بررسی این آثار با آزمایش DNA ظن پلیس متوجه مرد جوانی شد که در طبقه پائینی خانه زن قربانی زندگی می کرد. این مرد در حالی که مدارک و شواهد در قتل زن جوان علیه او است تا این لحظه سکوت کرده و به رغم اثبات جرمش حاضر به اعتراف نیست.