آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱، شماره ۵۲۰۷
حوادث امروز
۲۴
شوک ویژه

دیده بانی یک زن در دزدی های شوهر

رئیس پلیس کرج از دستگیری زن و مرد تبهکاری که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت از انباری های خانه ها و ساختمان های نیمه کاره می کردند، خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان با اعلام این خبر گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با پلیس 110 مبنی بر وجود دو دزد در ساختمانی نیمه کاره، بلافاصله ماموران کلانتری 29 مشکین دشت کرج برای بررسی وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: ماموران بلافاصله با حضور در ساختمان نیمه کاره زن و مردی را دیدند که با در دست داشتن تعدادی وسایل دزدی قصد فرار با یک موتوسیکلت را داشتند.

خیرخواهان خاطرنشان کرد: در همین لحظه ماموران به متهمان دستور ایست دادند ولی متهم مرد بدون توجه به ایست پلیس، در حالی که زن همراهش را جا گذاشته بود از صحنه متواری شد.

وی افزود: ماموران پس از دستگیری زن تبهکار بلافاصله به تعقیب شوهرش پرداختند و با مسدود کردن راه دزد موتورسوار، وی را نیز دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهمان در بازجویی های ماموران با معرفی خود به نام های قادر و لیلابه عنوان زن و شوهر به جرم خود اعتراف کردند و در خصوص شیوه و شگرد سرقت ها گفتند که معمولا زن تبهکار در برابر ساختمان ها نگهبانی می داده و همسرش نیز لوازم و وسایل انباری های ساختمان های مسکونی یا نیمه کاره را به سرقت می برد. سرهنگ خیرخواهان در پایان گفت: با استعلام از شماره پلاک موتوسیکلت مشخص شد که موتوسیکلت نیز سرقتی است.