آرشیو چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۴۱
سیاسی
۲

توصیه دانشجویان بسیجی به سران قوا

بسیج دانشجویی هشت دانشگاه در تهران طی بیانیه ای به سران سه قوه توصیه کردند از علنی کردن اختلافاتشان در فضای عمومی رسانه ها بپرهیزند.

به گزارش فارس، این بیانیه که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه های امام صادق(ع)، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، تهران، علم وصنعت، خواجه نصیرالدین طوسی، علامه طباطبایی و شهیدبهشتی صادر شده آمده است: اختلافات و اصطکاک ها در مسیر خدمت به مردم، میان مسئولان به وجود می آید و این در یک نظام پویا، یک امر طبیعی است.

این بیانیه می افزاید: اما وضع حاضر در سیاست کشور، فضای دیگری است، زیرا اختلافات مسئولان به جای این که از مجاری قانونی و پیش بینی شده رفع شود به جامعه کشانده می شود. این فضای اختلاف درون مسئولان نظام، غیر از این که بساط نارضایتی مردم و دلبستگان انقلاب را فراهم آورد، چیز دیگری ندارد و دقیقا همان هدفی است که دشمن را شاد می کند.

دانشجویان در ادامه بیانیه خود با تاکید بر این که آنچه مردم را بیش از هرچیز می رنجاند، دعواهای نمایندگان آنان در حاکمیت است، افزوده اند: حتما بسیاری مطالبات مسئولان قوا از یکدیگر بحق و صحیح است؛ اما این گونه نحوه تعامل با یکدیگر و نشان دادن نقاط ضعف هر قوه به یکدیگر، حقوق اساسی ملت را تامین نمی کند.