آرشیو شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱، شماره ۵۲۲۸
ایران شوک
۲۱

حمله فیل خشمگین به خودروی یک زوج

گروه شوک: زن و مرد انگلیسی که برای گذراندن ماه عسل، سفر به آفریقای جنوبی و تماشای پارک ملی آن را انتخاب کرده بودند، در حمله یک فیل بزرگ با جراحات مختصری راهی بیمارستان شدند.

روز حادثه در حالی که این زوج 40 ساله سوار بر اتومبیل خود با گذر از جاده های میان بیشه زار ها حیوانات اهلی و وحشی را از نزدیک نظاره می کردند، ناگهان با دیدن یک فیل نر عظیم الجثه به وجد آمدند، در حالی که مرد سرعت خود را پائین آورده بود تا همسرش بتواند عکس هایی از فیل بگیرد در یک لحظه فیل به دلیلی نامعلوم به خشم آمد و با سرعت به سمت خودرو هجوم برد. مرد که از این حمله ناگهانی ترسیده بود با فشردن پدال گاز قصد دور شدن داشت که گام های فیل از ماشین جلوتر رفت و در یک لحظه خودرو با ضربه خرطوم فیل از جا کنده شد و پس از چند معلق بر زمین افتاد. به گفته مسئولان پارک، این زوج خیلی خوش شانس بودند که فیل به همین حمله اکتفا کرده و دیگر آسیبی به ماشین نزده است.

فیل خشمگین پس از خسارت زدن به خودرو این زوج، راهش را کج کرده و از جاده بیرون رفت. به محض امن شدن فضا اتومبیل های دیگری که در مسیر بودند به کمک زوج انگلیسی آمدند و آنها را نجات دادند. خوشبختانه جراحات وارده بر آنها چندان جدی نیست و بزودی از بیمارستان ترخیص می شوند.

تصاویر گرفته شده از این حمله هولناک، حفره بزرگی را روی بدنه خودرو نشان می دهد که بر اثر برخورد خرطوم فیل با ماشین ایجاد شده است.