آرشیو دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱، شماره ۷۷۰۲
صفحه آخر
۲۰

رویدادهای فرهنگی وهنری

«کارگاه تخصصی راکو» خانه سفال ایران در فرهنگسرای رازی برگزار می شود. این برنامه جمعه 17 آذر ماه از ساعت 9 صبح در خانه سفال ایران برگزار می شود.

فیلم سینمایی «یک فراری از بگبو» به کارگردانی هاتف علی مردانی و تهیه کنندگی داریوش باباییان و امیرعباس گردان در سینما خانوادگی فرهنگسرای گلستان اکران می شود.

«روی دیگر تاریخ» به طور ویژه به بررسی زندگی سیاسی میرزا کوچک خان جنگلی می پردازد. سعید سلیمانی(تهیه کننده) با اعلام این خبر گفت: استاد خسرو معتضد روی دیگر تاریخ را بیان می کند.

«روی دیگر تاریخ» امروز از ساعت 12:45 پخش می شود.

نشست پرسش و پاسخ» حقوق بشر؛ دولتهای سازندگی، اصلاحات و اصولگرا» باحضور محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و مشاور بین الملل رئیس قوه قضائیه در دانشگاه علم وصنعت امروزاز ساعت 13.30برگزار می شود.

سومین دوسالانه مجسمه های شهری، 15 آذرماه در نگارخانه برگ آغاز به کار می کند.سید مجتبی موسوی، رئیس اداره حجم سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام این خبر گفت: سومین دوسالانه مجمسه سازی به مدت 45 روز و تا آخر دی ماه در محل نگارخانه برگ برپا خواهد بود.

پویانمایی «روباهی که به دنبال صدا رفت» به کارگردانی فاطمه گودرزی در بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم وندم فرانسه به نمایش گذاشته می شود.

برنامه «صبح و امید» امروز با حضور کارشناسان به روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می رود.

دراین برنامه، آقای «مهدی ابراهیم زاده» نیز به معرفی کتاب و کتاب شناسی در مورد مباحث گفته شده می پردازد.

بیست و سومین نشست «اتاق رسانه سینمای ایران» به نقد و بررسی فیلم «من مادر هستم» به کارگردانی فریدون جیرانی اختصاص یافته است.به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، این نشست با حضور مسعود فراستی، محمد تقی فهیم، امیر قادری، حجت الاسلام و المسلمین سلمان علیزاده و غلامرضا موسوی (تهیه کننده فیلم) فردا ساعت 13:30 در فرهنگسرای رسانه برگزار خواهد شد.