آرشیو شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۷۶
ورزش
۱۸

تیم ملی بدون «منتظری» و «مسلمان» به کویت رفت

تیم ملی فوتبال ایران در حالی صبح دیروز (جمعه) برای حضور در تورنمنت غرب آسیا عازم کویت شد که پژمان منتظری و محسن مسلمان همراه با آنها نرفتند. منتظری به دلیل مشکل ویزا و مسلمان هم به دلیل مساله مالیاتی نتوانستند از کشور خارج شوند. البته فدراسیون فوتبال تلاش دارد ظرف امروز یا فردا با حل کردن این مشکل، این دو بازیکن را به کویت اعزام کند.

پیشتر سید جلال رافخایی آقای گل نیم فصل اول لیگ برتر و حسین ماهینی به دلیل آسیب دیدگی از همراهی تیم ملی در تورنمنت غرب آسیا محروم شده بودند. از همین رو با نظر کارلوس کرش مهرداد اولادی، مهاجم ملوان و وحید اسماعیل بیگی هافبک مس کرمان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرد پرتغالی قبل از سفر ملی پوشان به کویت، در مورد حضور تیم ملی در بازی های غرب آسیا گفت: ما هر کاری که از دست مان بر بیاید انجام خواهیم داد تا بتوانیم برای آینده فوتبال ایران گام برداریم. ما می خواهیم نسل جدیدی را برای آینده فوتبال ایران درست کنیم و به همین دلیل برخی بازیکنانی که کمتر به آنها فرصتی داده شده بود، برای حضور در اردو دعوت شدند.

وی با مهم خواندن بازی های غرب آسیا افزود: این بازی ها بهترین فرصت برای جوانان است که بتوانند شایستگی هایشان را نشان دهند. ما می خواهیم خون تازه ای را به تیم ملی ایران تزریق کنیم و جوانانی که به این اردو دعوت شده اند باید از این فرصت بخوبی استفاده کنند و خودشان را نشان دهند تا در اردوهای بعدی هم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: ما تا قطعی شدن صعودمان به جام جهانی حدود شش ماه فرصت داریم که باید در این مدت تغییراتی را در تیم ملی ایجاد کنیم.

رقابت های فوتبال قهرمانی غرب آسیا از هجدهم تا سی ام آذرماه در کویت و با حضور 12 تیم کویت (میزبان مسابقات)، ایران، اردن، امارات، عربستان، بحرین، سوریه، عراق، عمان، فلسطین، لبنان و یمن برگزار می شود.