آرشیو چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۸۶
حوادث
۱۹

سرقت کامیون با سلاح پلاستیکی

فرمانده انتظامی سیرجان استان کرمان از شناسایی و دستگیری دو سارق و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهریار سعیدی در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس آگاهی، دو سارق مسلح را طی یک عملیات پلیسی در این شهرستان دستگیر کردند.

وی افزود: اعضای دو نفره این باند سرقت، اردیبهشت امسال در کیلومتر 30 محور سیرجان کرمان با یک قبضه سلاح کمری پلاستیکی و یک دستگاه خودروی پژو 405 مجهز به چراغ گردان و برچسب پلیس، تحت عنوان ماموران پلیس راه، یک دستگاه کامیون را توقیف و به بهانه مجهز نبودن کامیون به دستگاه Gps و انتقال آن به پلیس راه، کامیون را به جاده فرعی منتقل کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: سارقان پس از انتقال کامیون به یکی از مسیرهای فرعی، راننده آن را در بیابان پیاده و وسیله نقلیه را سرقت می کنند. فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان ادامه داد: راننده کامیون پس از طی مسافت طولانی به صورت پیاده، خود را به خودروهای عبوری رسانده و با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس می گیرد.

این مقام مسئول یادآور شد: در پی این تماس و حضور پلیس در محل و بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت و ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده پس از هفت ماه، سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هنگام تردد با کامیون سرقتی دستگیر کردند.