آرشیو چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۸۶
حوادث
۱۹

راز قتل مرد تنها در پلیس راه فاش شد

تیزهوشی راننده، راز قتل مرد تنها را که قربانی نقشه مرگبار دوستش شده بود، فاش کرد.

به گزارش مهر، سه شنبه هفته گذشته ماموران پلیس راه مشهد چناران یک خودروی نیسان را که چهار نفر سوار آن بودند، متوقف کردند. راننده نیسان به ماموران گفت در حال حمل بار یکی از مشتریان خود است که با توجه به آثار خون روی وسایل و بوی تعفن، به موضوع مشکوک است.

در این هنگام ماموران به بازرسی بار نیسان پرداخته و پس از باز کردن در یک سطل زباله بزرگ، با جسد مردی داخل آن روبه رو شدند. در ادامه صاحب بار به نام مجید دستگیر و موضوع به کارآگاهان پلیس آگاهی و قاضی موحدی راد، بازپرس جنایی مشهد اطلاع داده شد.

با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد متهم ظهر روز حادثه سه کارگر را به خانه اش در منطقه آب و برق برده و از آنها خواسته این وسایل را با نیسان به جاده مشهد چناران منتقل و در محل تخلیه نخاله ها رها کنند.

متهم که راز خود را فاش شده دید، لب به اعتراف گشود و گفت: چندی قبل با مقتول آشنا شدم و هرازگاهی به خانه او می رفتم. شامگاه شنبه او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. من هم برای انتقام گرفتن از او، چند قرص خواب آور را در شربت ریخته و وی را بی هوش کردم، سپس او را با چند ضربه چاقو به قتل رساندم. پس از اعترافات متهم، بازپرس جنایی او را برای بررسی ادعای آزار و اذیت به پزشکی قانونی معرفی کرد که پزشکان پس از معاینات تخصصی این ادعا را رد کردند. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.