آرشیو دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۵۹۸
ورزش
۱۵
جملات طلایی

امیررضا واعظ آشتیانی: تاج با لابی آمده است

ما باید قبل از انتخابات تمام این پیش بینی ها را انجام دهیم تا بعد از انتخابات دچار مشکل نشویم و این فرمول ها در تمام دنیا وجود دارد.

ما مقررات کشور را نمی توانیم فدای فیفا کنیم و باید خود را با هم هماهنگ کنیم.

باور ندارم که فیفا به دنبال غیر دولتی بودن است، فیفا می گوید دولت حق دخالت در کار فدراسیون و انتخابات را ندارد، باید فضایی درست در انتخابات باشد و این در تمام فدراسیون ها وجود دارد.

کشور های عربی اگر روسای خود را برکنار می کنند شکل ظاهری برگزاری مجمع را حفظ می کنند و کسی به پشت پرده های آنها کار ندارد و این اتفاق در اکثر کشور ها رخ می دهد.

سوء مدیریت در تصمیم گیری های این گونه باعث شد تا برخی فدراسیون ها تعلیق شوند.

ما باید در آن زمان تا مسابقات گوانگجو از روسای فدراسیون های ورزشی خود حمایت می کردیم اما سعیدلو این کار را نکرد و روسا را برکنار کرد و کسی پس از مسابقات پاسخگو نتایج ضعیف نبود. عباسی هم دو ماه قبل از مسابقات المپیک دقیقا همین اشتباه را کرد.

کمیته بین المللی المپیک به فدراسیون های جهانی خط می دهد که روی ما حساس باشند و من این نکته را بارها اعلام کرده ام و در حال حاضر نیز خودمان به آنها بهانه می دهیم.

درباره تغییرات انجام شده در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اطمینان دارم که صددرصد، وزارت ورزش دخالت کرده است.

چقدر خوب است آدم ها خودشان باشند و با صراحت نگویند که ما با شایستگی ها آمده ایم.

در فدراسیونی که جزیره درست شده بود و مجمع عده یی را حذف کرده بود که مشکلات بیشتر نشود چه می شود که کسانی که جزیره سازی می کردند حالامدعی هستند که می خواهند در یک سرزمین باهم کار کنند.

اطمینان دارم لابی درباره این انتخاب صورت گرفته و آینده خیلی مسائل را روشن می کند.

متاسفانه برای بعضی ها فقط ماندن خودشان مهم است و به رشد فوتبال و ورزش کشورمان فکر نمی کنند.