آرشیو دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۵۹۸
ورزش
۱۵

جنگ فدراسیون وزارت نسخه شمال!

در حالی که در روزها و هفته های گذشته مجمع انتخاباتی هیات فوتبال مازندران به دلایل نامعلومی لغو و به زمان دیگری موکول شده بود، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران طی نامه یی به اداره کل ورزش و جوانان مازندران زمان برگزاری این مجمع را اعلام کرد.

بر این اساس، روز دوشنبه 9 بهمن ماه ساعت 9 صبح مجمع انتخاباتی هیات فوتبال مازندران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، برای تصدی ریاست هیات فوتبال مازندران غلامرضا بهروان، محمد هادی خلردی، حمید رسولی، حسن کیومرثی، ابوالفضل خواجه محله، حامد ابراهیمی، حسین مکارمی و عادل روحی ثبت نام و برنامه 4ساله خود را ارائه کرده اند. در حالی که مجمع هیات فوتبال مازندران برای انتخاب رییس این هیات بارها و به دلایل مختلف از جمله عدم مهیا شدن استعلامات لازم برای کاندیداها لغو شده بود، شنیده ها حاکی است که احمد سعادتمند در تلاش بود تا با موکول کردن انتخابات هیات فوتبال مازندران به ابتدای سال 1392، غلامرضا بهروان را از کار برکنار و هاشم جمشیدپناه معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان را به عنوان سرپرست جایگزین وی کند.

ظاهرا تلاش های سعادتمند نافرجام ماند و با نامه یی که فدراسیون فوتبال به اداره کل ورزش و جوانان مازندران ارسال کرده است، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال مازندران برای شناخت رییس جدید این هیات قطعا صبح روز نهم بهمن ماه 91 برگزار خواهد شد.

با توجه به این اتفاقات، به نظر می رسد انتخابات پر سر و صدایی در انتظار فوتبال مازندران برای شناخت رییس جدید آن خواهد بود.