آرشیو دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۰۴۳۳
اخبار کشور
۱۰

تقدیر و حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از بیانات رهبر معظم انقلاب

سرویس شهرستانها -

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی تقدیر و حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است: بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» در دیدار با مردم آذربایجان شرقی بار دیگر نقش مهم ولایت فقیه در پیشبرد اهداف انقلاب را بر همگان روشن ساخت. ایشان در این دیدار، ضمن برشمردن جنایات و توطئه های آمریکا در طول سال های انقلاب اسلامی، اهداف دشمن را از طرح مسئله مذاکره بیان فرمودند. آری، به راستی که آمریکای جنایتکار در طول این سال ها، لحظه ای دست از خصومت برنداشته و اکنون در حالی که بر تشدید تحریم ها علیه ایران تاکید می کند، بر طرح مسئله مذاکره پرداخته است. این بیانیه می افزاید: در برابر رفتارهای دوگانه غرب، آنچه اهمیت دارد لزوم حفظ هوشیاری، اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ایجاد وحدت و همدلی در صفوف مردم و مسئولان است، همان گونه که معظم له فرمودند، آن هنگام که دشمنی ها بیشتر می شود، باید در داخل کشور همدلی ها و رفاقت ها افزون شود و مسئولان آرامش روانی جامعه را افزایش دهند. در ادامه این بیانیه آمده است: در چنین فضایی است که می توان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کرده، با مفاسد اقتصادی- که از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» از سران قواست- مبارزه کرد و نقشه های دشمنان انقلاب را خنثی کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن حمایت همه جانبه از بیانات حکیمانه، دلسوزانه و ناصحانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی»، مردم و مسئولان را به حفظ وحدت، همدلی و ایستادگی در برابر توطئه های زورمدارانه آمریکا دعوت می کند.