آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۵۳۱۰
داخلی
۳

چند توصیه به آقای خلبان

یه عده تو مملکت داریم که تخصصشون شناسایی مشکلات مهم کشوره! من نمی دونم چرا یه عده آدم علاف هستن که مشکلات کشور رو مسائل الکی مانند تورم، اشتغال، مسکن، مشکلات اقتصادی و... می دونن و اصلا متوجه نیستن که مشکلات احزاب از مشکلات مردم مهمتره! مثلا چرا نمی ذارن دو تا عدد 1 و 2 با هم جمع بشن؟ چرا بعضی مدیران دولتی به آدمای فاضل آپارتمان و ویلانمی دن؟ چرا نمی ذارن بخت یه عده آدم سیاسی باز بشه و برن خونه بخت (پاستور)؟! چرا نمی ذارن 2 تا نوگل خندان چپ و راست با هم زندگی مسالمت آمیز سیاسی تشکیل بدن؟

من نمی دونم وقتی اینقدر شاخه شکسته بی خاصیت داریم، چرا می خوان فصل بهار رو بیارن؟ به نظر من باید سریعا بودجه ها رو خرج کرد و چند تا همایش تحلیلی آشنایی با اهداف پشت پرده بهار برگزار نمود تا مردم با خطرات بهار آشنا بشن. رئیس منظومه کیهانی هم لطفا سریعتر احساس وظیفه کنه و چند تا سند علیه بهار آماده کنه. ضمنا به علت اینکه دروغ علیه رئیس جمهور نه کنتور داره و نه پیگیری قضایی، اعلام کنید که مشایی می خواد روز13بدر کودتا کنه!

جناب چند ضلعی شکسته هم سریعا چند تا خاطراتشو از عهد تیرکمون تعریف کنه که نسبت به خطر بهار هشدار داده بود اما کسی توجه نکرد تا این که به بهار نزدیک شدیم!

یه عده از نماینده های خاص مجلس هم می تونن با استناد به قانون خودشون، آغاز فصل بهار رو خلاف قانون بدونن و کنسلش کنن!

به علت بارندگی شدید آرا در فصل بهار، احتمال سقوط هواپیمای خلبان لنز آبی وجود داره و توصیه می کنم با روش های رضاخانی جلوی فصل بهار رو بگیرن! ضمنا بهتره به جای پوشیدن کت و شلوار، با بارونی تو همایش ها حاضر بشن!

چند توصیه ضد بهاری:

٭ کل پارک های تهران رو خراب، درختان رو قطع و چمن ها رو سیاه کنید!

٭ از بالای برج میلاد به خورشید و ماه شلیک کنید تا نتونن روز و شب را بیارن.

نتیجه اخلاقی: جریان ضد بهاری سریعا به قطب شمال سفر کنن. چون 6 ماه سال اونجا شب و تاریکه!

ایمیل جهت ارتباط با شیپورچی sabaroshan27@yahoo.com