آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۵۳۱۰
حوادث امروز
۲۴

قتل هولناک کودک 7 ساله به دست پدر انتقامجو

گروه شوک: یک مرد امریکایی که فرزند 7 ساله مبتلابه فلج مغزی اش را به قتل رسانده بود، به جرم ارتکاب قتل درجه اول گناهکار شناخته شد. رسانه های امریکایی گزارش داده اند این مرد 30 ساله به نام جرمیا لی رایت که در روز 22 بهمن مرتکب این جنایت شده در بازجویی به پلیس گفته فرزندش به فلج مغزی مبتلابود و نگهداری از وی به کاری جانفرسا تبدیل شده بود.

به گفته مقامات، این کودک 3 ماه پیش از موعد به دنیا آمده بود و پزشکان هیچ امیدی به زنده ماندنش نداشتند، این پسر بچه سال های عمرش را روی ویلچر و با تغذیه از طریق سرم سپری کرده بود.

قتل پسرک عقب افتاده زمانی معلوم شد که راننده یک خودروی سواری هنگام عبور از جاده ای در شهر تیبدوو، جنازه پسرک را دید که در کنار جاده در یک سطل زباله افتاده است. جسلین لیرت، مادر درهم شکسته و افسرده کودک که 10 سال از زندگی مشترک وی با شوهرش می گذرد در مصاحبه با خبرنگاران گفت: یوری (پسرم) بیش از هر کسی در این دنیا عاشق پدرش بود، اما پدرش بچه عزیز من را به قتل رساند. پلیس لوییزیانا می گوید: رایت به قتل فرزندش اعتراف کرده است. وی زمانی که همسرش برای تعمیر ماشین به خارج از منزل رفته بود پسرشان را به قتل رساند. رایت در حال حاضر به اتهام ارتکاب قتل درجه اول پشت میله های زندان به سر می برد و به احتمال فراوان مجازات اعدام در انتظار وی خواهد بود.