آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۵۳۱۰
حوادث امروز
۲۴

راز کشف بقایای اسکلت یک مرد در کوهستان

یک چوپان جوان ظهر روز پنجشنبه گذشته هنگام چرای گوسفندان در ارتفاعات داغستان با جمجمه یک انسان در بیابان روبه رو شد. این جوان 23 ساله که بشدت ترسیده بود سراسیمه با پلیس 110 تماس گرفت و ماموران انتظامی را در جریان موضوع قرار داد. فرمانده پلیس شهرستان طرقبه شاندیز با اعلام این خبر به شوک گفت: در پی این تماس تلفنی، اکیپی از ماموران پاسگاه انتظامی حصار گلستان در محل حاضر شدند و با راهنمایی چوپان، جمجمه انسان را کشف کردند.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: ماموران در ادامه جست وجو های خود تکه های دیگری از استخوان های این اسکلت را کشف و شلوار پاره پاره ای را نیز پیدا کردند. شواهد امر حاکی از آن بود که لباس های این فرد توسط حیوانات درنده وحشی تکه تکه شده است. پلیس در ادامه جست وجو های خود در نزدیکی محل کشف استخوان ها تکه طنابی آویزان از درختی پیدا کرد و این فرضیه قوت گرفت که فردی در این محل به دار آویخته شده و جسدش پس از پوسیده شدن طناب، به روی زمین افتاده است. سرهنگ صارمی ساداتی گفت: افسران پلیس آگاهی با توجه به سرنخ هایی که از لباس های کشف شده در محل به دست آمده بود، دریافتند خانواده ای حدود 5 ماه قبل خبر ناپدید شدن پدر70 ساله خود را به پلیس اعلام کرده اند.

پسر این خانواده با حضور در محل و شناسایی های اولیه اظهار داشت: پدر و مادرم به علت اختلافات خانوادگی از هم قهر کرده بودند. پدرم همیشه می گفت قصد دارد به پاکستان برود و از 5 ماه قبل که به طور مرموزی ناپدید شده فکر می کردیم او از اینجا رفته است. البته ما ناپدید شدنش را به کلانتری 36 مشهد و پلیس آگاهی اعلام کرده بودیم.