آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۵۳۱۴
ورزشی
۲۵

با برگزاری آخرین مرحله انتخابی تیم ملی انجام می شود

شرکت در تور مصر و اردوی خارجی قبل از مصاف با حریفان جهانی

گروه ورزشی 3 ملی پوش انتخابی تنیس روی میز به همراه یک نفر بازیکن انتصابی که 2 هفته دیگر مشخص می شود، اردوهای خود را برای شرکت در رقابت های جهانی پاریس هفته آخر سال برگزار می کنند.

پیمان حسنی، عضو کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز با بیان این مطلب به خبرنگار روزنامه گفت: در رقابت های انتخابی تیم ملی مردان که در دو مرحله برگزار شد، نیما عالمیان، مهران احدی و حمیدرضا طاهرخانی حریفان خود را بردند و به تیم ملی اعزامی به رقابت های جهانی که 23 اردیبهشت ماه در فرانسه برگزار خواهد شد، دعوت شدند. حسنی رئیس کمیته مربیان، درباره برگزاری اردوهای آمادگی نیز گفت: بعد از اردوی آخر سال، تمرینات پس از تعطیلات نوروزی پیگیری می شود و شرکت در اردوی خارجی در اتریش یا مجارستان که 10 روز قبل از مسابقات جهانی برگزار خواهد شد نیز در برنامه فدراسیون قرار دارد.

وی اظهارداشت: اوایل اردیبهشت ماه نیز تیم ملی در تور جهانی مصر حضور خواهد داشت تا خود را برای مسابقات جهانی آماده کند. گفتنی است، رقابت های مرحله اول انتخابی تیم ملی بانوان در حال برگزاری است و مرحله دوم آن نیز 15 و 16 اسفندماه در آکادمی تنیس روی میز برگزار می شود.