آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۵۳۱۴
تولید
۷

گزیده

معافیت مالیاتی 15 ساله شرکت های دانش بنیان

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به تصویب قانون شرکت های دانش بنیان گفت: با شناسایی و معرفی این شرکت ها توسط وزارت ارتباطات، شرکت های مذکور به مدت 15 سال از مالیات، تعرفه گمرکی واردات و صادرات معاف می شوند.

علی حکیم جوادی افزود: براساس آیین نامه بند الف ماده 46 قانون برنامه پنجم مصوب مجلس، وظیفه تدوین آیین نامه حمایت از صنعت صادرات ICT به وزارت ارتباطات محول شد. وی گفت: این آیین نامه به تصویب هیات دولت رسیده و وزارت ارتباطات مکلف شده با شناسایی و رتبه بندی شرکت های دانش بنیان، اسامی آن ها را به معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت علوم اعلام کند. رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: این قانون هم اکنون از سوی رئیس کل سازمان امور مالیاتی ابلاغ شده است.

آغاز ثبت نام مرحله دوم مسکن ویژه

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران از آغاز ثبت نام مرحله دوم مسکن ویژه تهران خبر داد و اعلام کرد: متقاضیان مرحله دوم ثبت نام مسکن ویژه می توانند با واریز مبلغ مرحله اول و دوم در فهرست خریداران مرحله اول قرار گیرند. فریبرز واحدی اظهار کرد: کسانی که متقاضی خرید واحدهای سایت تهرانسر مسکن ویژه هستند، در صورت واجد شرایط بودن می توانند با واریز مبلغ تعیین شده ثبت نام کنند و در فهرست خریداران سایت مسکن ویژه قرار گیرند. وی درباره آخرین وضعیت سایت آتی شهر مسکن ویژه گفت: توافقنامه هایی با شهرداری در حال انجام است و در حال مبادله زمین هستیم.