آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۵۳۱۴
حوادث امروز
۲۴

دزدی هنگام جشن پلیس

این سارق در جشن خیریه پلیس به مغازه ای رفت و در کمال بدشانسی با حضور ماموران متعدد دستگیر شد

گروه شوک: سارق احمقی که برای سرقت از یک مغازه، روز گردهمایی افسران پلیس را انتخاب کرده بود، در هنگام ارتکاب جرم با 50 افسر روبه رو شد و دست بسته به زندان افتاد.

تیموتی راندال کلارک مدت ها برای سرقت از یک فروشگاه بزرگ در مریلند امریکا برنامه ریزی کرده بود و هر روز با توجه به وجود دوربین های مداربسته و حضور متعدد فروشندگان امکان دستگیری اش را بالامی برد.

بنابراین او صبر کرد تا این که یک روز در پشت شیشه این فروشگاه اطلاعیه برگزاری گردهمایی خیرین پلیس را در محل این فروشگاه دید. او احساس کرد در این روز که همه افسران در اینجا برای مراسم دور هم جمع می شوند دیگر حواسشان به اطراف نیست و کارکنان مغازه برای پذیرایی از مهمانان آنها را تنها نخواهند گذاشت. بنابراین او وارد مغازه شد و در گوشه ای در بخش بازی های رایانه ای و لوازم صوتی خود را مشغول نشان داد. بعد از دقایقی وقتی فرصت را مناسب دید، چندین فیلم و بازی برداشت و زیر پیراهنش گذاشت. او که فکر می کرد هیچ کس او را ندیده قصد خروج از فروشگاه را داشت که ناگهان دو نگهبان فروشگاه سد راهش شدند و با صدا زدن افسران پلیس نه یک نفر بلکه 50 مامور او را احاطه کردند.

به این ترتیب این دزد بدشانس با محموله ای به ارزش 04/635 دلار از بازی های رایانه ای و بازی های xbox به دام افتاد و به زندان رفت.