آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۵۳۱۴
شوک امروز
۲۳

شنیده های شوک

شوک اول اینکه؛

برادران معروف رشته پرورش اندام در یک مهمانی شبانه دستگیر شدند.

روز گذشته از منابع موثقی شنیدیم که سه نفر از اعضای یک خانواده ورزشکار که شهرت زیادی در رشته پرورش اندام کشورمان دارند، در یک مهمانی شبانه در منطقه الهیه تهران دستگیر شدند.

این سه برادر که سابقه قهرمانی های متعدد در این رشته دارند، به همراه سایر حاضرین در این مهمانی شبانه توسط پلیس دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای صدور حکم تحویل مقامات قضایی شده اند.

هر سه آنها که مربی و صاحب چند باشگاه بزرگ بدنسازی در تهران هستند، جمعه شب گذشته به همراه چند نفر از شاگردان باشگاه هایشان به این مهمانی رفته بودند و البته تنها بعد از گذشت حدود یک ساعت، توسط پلیس به کلانتری منتقل شدند.

این چند برادر با حضور متناوب در برنامه های قوی ترین مردان ایران، به قهرمانی های متعددی دست پیدا کرده و به نوعی رکورددار هستند.

گویا شنیدن خبر های اینچنینی از ورزشکاران حاضر در مسابقات قوی ترین مردان، پایانی ندارد و همچنان باید شاهد بروز چنین بی اخلاقی هایی از جانب آنها باشیم. چندی پیش هم خبر ارتکاب قتل یکی از ورزشکاران این رشته که او هم از مطرح ترین افراد این رشته بود، به گوشمان رسید و حالاهم نوبت به این خانواده ورزشکار رسیده است.

شوک دیگر این که؛

بزودی باید شاهد مصاحبه های متعدد و زنجیره ای دو پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان علیه یکدیگر باشیم.

این دو بازیگر کارکشته که سال هاست در سینمای کشورمان حضور دارند، بعد از بروز چند اختلاف نظر و موضع​گیری متقابل علیه یکدیگر حال تصمیم گرفته اند با انجام مصاحبه هایی تند و تیز و افشاگرانه، پشت پرده هایی از زندگی هم را برای رسانه ها افشا کنند.

این دو که مدتی است به دلایل مختلف از یکدیگر کینه به دل گرفته اند، به صورت همزمان تصمیم گرفته اند در چندین مصاحبه پیاپی، روشنگری هایی علیه یکدیگر انجام دهند و به قول خودشان، ماهیت طرف مقابل را برای عموم آشکار کنند.