آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۵۳۱۴
ایران شوک
۲۱

پرش درمانی برای مقابله با افسردگی

گروه شوک: چند نوجوان امریکایی ادعا می کنند که برای مقابله با افسردگی بهترین روش پرش ناگهانی از صخره هایی به ارتفاع 92/121 متر در ایالت یوتای امریکاست. جمعه گذشته ابتدا یک نوجوان امریکایی برای از بین بردن افسردگی نامزدش، او را به لبه پرتگاهی در یوتا برد و با استفاده از طناب وی را از بالای صخره به پائین پرتگاه هل داد.

کریگتون برد (صخره نورد) می گوید هنگامی که نامزد خود جسیکا پاول را از روی صخره هل داده، او از ترس جیغ می کشید و همین تخلیه هیجانی در رفع افسردگی نامزدش بسیار موثر بوده است.

کریگتون برد یکی از ده ها صخره نوردی است که از شیرین کاری خود و نامزدش فیلم تهیه کرده و آنها را در سایت اینترنتی یوتیوب منتشر کرده است. او یک صخره نورد حرفه ای است که با طناب و استفاده از مهارتی که دارد به راحتی می تواند از صخره های مختلف به پایین بپرد. علاوه بر این زوج، چند صخره نورد دیگر نیز در این هنرنمایی شرکت داشته اند. کریگتون می گوید: این کار برای کسانی که عاشق هیجان هستند بسیار مفید است و نوعی تخلیه انرژی محسوب می شود. جسیکا، نامزد کریگتون نیز پس از پرش دلهره آورش در فیلم می گوید با وجودی که بشدت می ترسیده، اما پس از پرش به خاطر جیغ هایی که کشیده حالش بهتر شده است!