آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۵۳۱۴
دین و اندیشه
۱۲

روی خط خبر

تجلیل از فعالان فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور

جواد عبادی، مدیر روابط عمومی ستاد عالی کانون های مساجد از برگزاری آیین تجلیل از فعالان فرهنگی هنری مساجد همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس این ستاد در سراسر کشور خبر داد و گفت: این مراسم در تهران با حضور سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه شنبه - 15 اسفندماه - با تجلیل از یکصد نفر در مجتمع آدینه برپا می شود.

در آیین های کل کشور در مجموع از دو هزار نفر از فعالان فرهنگی مساجد شامل ائمه جماعات، مسئولان کانون ها، نخبگان، هنرمندان و اهل قلم حوزه مسجد تقدیر به عمل می آید.

معرفی کتاب «درس های پیامبر اعظم» به روایت رهبر انقلاب

آیین معرفی کتاب «درس های پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله)» گزیده ای از بیانات آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب» امروز 14 اسفند از ساعت 10 الی 12 صبح در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می شود.

این مراسم با حضور حجت الاسلام تسخیری مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام پناهیان و دکتر محمدحسین رجبی دوانی، مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام برگزار می گردد.

یادواره سردار شهید قاسم میر حسینی

یادواره سردار شهید میرحسینی و 2000 شهید منطقه سیستان روز چهارشنبه 16 اسفندماه برگزار می شود. سردار میرحسینی از فرماندهان دفاع مقدس در «عملیات کربلای5» به شهادت رسید.

جشن ملی پایان عملیات مین زدایی در استان ایلام

محمود عباس زاده مشکینی استاندار ایلام در جمع برخی مسئولان استان ایلام گفت: «مین» و انواع مواد منفجره که تا به امروز عامل توسعه نیافتگی استان به حساب می آمد، از پیش رو برداشته شده و فرصت سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی در مناطق مرزی فراهم شده است.

براساس برنامه ریزی های به عمل آمده، ماه آینده جشن ملی پایان عملیات مین زدایی در استان ایلام برپا شود.