آرشیو سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۵۳۳۶
دانش
۹

سلام ایران

نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت نشدند: از سیستان و بلوچستان تماس می گیرم. نیروهای شرکتی در بانک رفاه هنوز تبدیل وضعیت نشده اند. تقاضا می کنم نسبت به تبدیل قرارداد شرکتی به قرارداد مستقیم اقدام شود.

قنبری – 39054

چرا این همه انتظار دارید: از مسئولان و نمایندگان مجلسی که جلوی پای آقای احمدی نژاد سنگ اندازی می کنند می خواستم بپرسم رئیس جمهوری که این همه طرح های عمرانی افتتاح می کند و کارهای دیگری که برای مردم انجام می دهد چه انتظار بیشتری دارند؟

ملکی از اهواز – 39030

فقط وعده ندهید: رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح حدود یک ماه قبل اعلام کرد که ما حق ایثارگری بازنشستگان را در اسفندماه پرداخت می کنیم. چرا مسئولان فقط وعده به ما می دهند؟ اگر قصد پرداخت ندارند، نگویند.

صفری – بهشهر – 39219

مشکل نیروهای پیمانی: از کارکنان شرکت نفت و گاز «اروندان» هستیم. متاسفانه دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی در این شرکت اعمال نشده است. تقاضای پیگیری داریم.

شکیب باقی – خرمشهر -39224

تیرهای برق وسط خیابان: ساکن منطقه بومهن کوچه شهید قندی هستم. در این خیابان تیرهای برق وسط قرار گرفته است که باعث بروز مشکلاتی برای اهالی شده است. از مسئولان مربوطه می خواهیم نسبت به جابه جایی تیرهای برق اقدام نمایند.

محمد احمدآبادی- 39193

طلب 3 ساله از شهرداری: پیمانکار شهرداری اهواز هستم. مدت 3 سال است که از شهرداری این شهر طلب داریم، اما شهرداری از پرداخت مطالبات ما خودداری می کند.

حسن بدوی- 39195

مجازات به خاطر جرم دیگران: می خواستم از چاپ متن کامل دفاعیه آقای مرتضوی از روزنامه شما تشکر کنم و بگویم اگر چند نفر در زندان کهریزک خود سرکاری را انجام دادند، نباید شخصی مانند آقای مرتضوی با آن سابقه درخشان مورد هجمه قرار گیرد. به قول شاعر: گنه کرد در بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مسگری!

ان شاءالله عدالت رعایت شود.

مهدی رضوانی- کرج- 39196

مجلس جلوی افزایش حقوق را نگیرد: امسال که آقای احمدی نژاد می خواهد براساس نرخ تورم افزایش حقوق ها را اعمال کند، آقایان مجلسی ها جلویش را می گیرند؟ ضمنا می خواستم به آقای رئیس جمهور بگویم شما که عدالت محور هستید از سال 86 تا مهر 87 یک سال افزایش سنواتی طلبکاریم، اکنون 5 سال می گذرد اما ما هنوز مطالباتمان را نگرفته ایم.

عزت الله شایانفر- بازنشسته از مشهد - 39205