آرشیو یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۲۹۲۲
استان ها
۲۳

از گوشه و کنار

کف سازی بازار تاریخی کفاشان کرمان

دنیای اقتصاد کرمان مرجان ضیایی: معاون میراث فرهنگی استان کرمان از انجام عملیات کف سازی بازار تاریخی کفاشان کرمان خبر داد و گفت: بازار کفاشان یکی از پرترددترین بازارهای شهر کرمان است که در قالب طرح بازسازی و مرمت بافت تاریخی استان کرمان، عملیات کف سازی و تاسیسات این بازار به اجرا درآمده است. محسن موحدی با بیان اینکه این عملیات تا یک ماه آینده ادامه خواهد داشت، افزود: در این بازار که حدفاصل انتهای بازار «کلاه مالی» تا ابتدای بازار «حاج آقا علی» و به موازات بازار زرگرها قرار دارد، بیش از 160 مغازه و حجره فعالیت می کنند.

رفع تصرف 136 هکتار اراضی دولتی در استان مرکزی

دنیای اقتصاد - اراک - محمدرضا اکبری: با حمایت شورای حفظ حقوق بیت المال از متصرفان اراضی دولتی خلع ید و بیش از 136 هکتار زمین به دولت بازگردانده شد.قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی گفت: با شرکت کارشناسان و مشاوران حقوقی این اداره کل در محاکم قضایی و دفاع از حقوق دولت و برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با پدیده زمین خواری، 2846/136 هکتار از اراضی دولتی به ارزش ریالی 280 میلیارد ریال از تصرف متصرفان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

برگزاری سمینار مدیریت استراتژی در مخابرات قزوین

دنیای اقتصاد - قزوین – مهرداد نوری: سمینار مدیریت استراتژی در شرکت مخابرات استان قزوین برگزار شد. در این سمینار مدیرعامل شرکت مخابرات قزوین گفت: تبیین استراتژی و چشم انداز از نیازهای ویژه شرکت مخابرات است که برای دسترسی به اهداف باید به آن پرداخته شود. دراین سمینار به مباحث علمی در زمینه شبه استراتژی و چشم انداز پرداخته شد.

پیش بینی تولید 7000 تن انگور یاقوتی در شهرستان قصر شیرین

دنیای اقتصاد – کرمانشاه – الهام اکبری: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قصرشیرین پیش بینی کرد امسال هفت هزار تن انگور یاقوتی در این شهرستان تولید شود.

رضا محمدی، میزان تولید سال گذشته انگور یاقوتی در شهرستان قصرشیرین را چهار هزار و 900 تن اعلام کرد.

کودپاشی 100 هکتاری مراتع ییلاقی شهرستان طارم

دنیای اقتصاد – زنجان- اسدالله قربان زاده: رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم از کودپاشی 100 هکتاری مراتع ییلاقی به منظور اجرای طرح مرتعداری در این شهرستان خبر داد و گفت: به همین منظور سال قبل 18 دستگاه آبشخوار در مراتع ییلاقی را تحویل مرتعداران کردیم.