آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۳۷۰۰
صفحه اول
۱

کرش: باخت سنگین به عمان برای ما در حکم بیدار باش بود

7 استقلالی در فهرست جدید تیم ملی

کارلوس کرش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی 25 بازیکن را برای شرکت در اردوی امارات و دیدار مقابل قطر اعلام کرد. این اسامی در حالی اعلام شده که خبری از دانیال داوری، دروازه بانی که قرار بود جای خالی مهدی رحمتی را پر کند، نیست.

رحمان احمدی، سوشا مکانی، علیرضا حقیقی، خسرو حیدری، حسین ماهینی، محمدرضا خانزاده، پژمان منتظری، شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، احسان حاج صفی، سیدهاشم بیک زاده، جواد نکونام، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، محمد نوری، مجتبی جباری، قاسم حدادی فر، غلامرضا رضایی، رضا قوچان نژاد، محمدرضا خلعتبری، محسن مسلمان، مسعود شجاعی، مهرداد اولادی و فرزاد حاتمی نفراتی هستند که باید راس ساعت 15 امروز خود را در هتل آزادی به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

ملی پوشان فوتبال ایران پس از آن که در یک بازی تدارکاتی در مسقط 3 بر یک مغلوب تیم ملی عمان شدند، صبح پنجشنبه به ایران بازگشتند تا پس از سه روز استراحت از صبح یکشنبه با اضافه شدن هفت ملی پوش استقلال و چهار لژیونر، تمرینات خود را از سر بگیرند.

کارلوس کرش قبل از شروع مرحله جدید تمرین های تیم ملی با بیان این که شکست مقابل عمان برای تیم ملی فوتبال در حکم بیدارباش بود، گفت: از نتیجه راضی نیستم. این شکست سنگین برای بازیکنان و تیم مان بود، ولی عکس العمل خوب و انگیزه بالای آنها در نیمه دوم که تمام تلاش را برای تغییر نتیجه انجام دادند، برای من قابل توجه بود.

کرش با بیان این که مقابل عمان چیزی حدود ده بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم، افزود: بازیکنان نباید شرایط آب و هوایی عمان را مدنظر قرار دهند، چون دقیقا به همین دلیل به این سفر و این مسابقه آمدیم تا در شرایط بازی با قطر قرار بگیریم. اردوی امارات هم دقیقا به همین خاطر برنامه ریزی شده است تا با آمادگی بهتری برای بازی با قطر در دوحه آماده شویم.

تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای برگزاری سه دیدار حساس در مرحله مقدماتی جام جهانی آماده می کند، ده روز دیگر (چهاردهم خرداد) به مصاف قطر می رود.